تمامی مطالب

جیمز گان رسما به «جوخه انتحار» دی.سی پیوست

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کمپانی برادران وارنر تایید کرد که با جیمز گان برای نوشتن فیلمنامه «جوخه انتحار ۲» قرارداد امضا کرده‌اند. طبق برخی گزارش‌ها حتی ممکن است جیمز گان کارگردانی قسمت دوم «جوخه انتحار» را هم برعهده بگیرد. جیمز گان پس از این که توسط دیزنی از فیلم «نگهبانان کهکشان» و جهان سینمایی مارول اخراج شد، با پیوستن به جهان بزرگ دی.سی حرکتی بزرگ انجام داده است.

این اولین پروژه مهم جیمز گان بعد از اخراجش از دیزنی است. گان بخاطر توییت‌هایی که در گذشته کرده بود و هنوز در فضای آنلاین وجود داشت، اخراج شد. او در آن توییت‌های مجادله‌برانگیز با موضوعاتی مثل تعدی و کودک‌آزاری شوخی کرده بود.

گان بخاطر توییت‌هایی با موضوع تعدی و کودک‌آزاری که در گذشته منتشر کرده بود و هنوز در فضای آنلاین وجود داشت، از دنیای سینمایی مارول اخراج شد.

اولین فیلم «جوخه انتحار» توسط دیوید آیر کارگردانی شده بود و آگوست سال ۲۰۱۶ روی پرده سینماها رفت. فیلم پرستاره‌ای که بازیگرانی چون ویل اسمیت و مارگو رابی در آن بازی می‌کردند و جرد لتو هم نقش جوکر را بازی می‌کرد. منتقدان در نقدهایشان انواع و اقسام ناسزاها را نصیب فیلم کردند. اما فیلم در گیشه ثابت کرد که یک بلاک باستر درست و حسابی است. «جوخه انتحار» نزدیک ۷۵۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت و بودجه تولید آن ۱۷۵ میلیون دلار بود. درنتیجه با اطمینان می‌شد گفت که تهیه‌کنندگان سود کردند.

گان کارگردان و نویسنده دوست‌داشتنی قسمت اول و دوم فیلم‌ «نگهبانان کهکشان» بود. وقتی دیزنی گان را اخراج کرد، او مشغول کار روی قسمت سوم این سری فیلم‌ها بود. دیزنی او را روز بیستم جولای به خاطر توییت‌هایش اخراج کرد و با وجود عذرخواهی گان و حمایت بازیگران و طرفداران از او کمپانی از تصمیم‌اش عقب ننشست. «نگهبانان کهکشان» هم در گیشه فیلم موفقی بود و هم منتقدان نقدهای مثبتی رویش نوشتند.

این اولین‌بار نیست که جهان دی.سی یکی از استعدادهای مارول را زیر پر و بال خودش می‌گیرد. کارگردان «انتقام‌جویان» جاس ودون بعد از این که زاک اسنایدر سر یک پروژه تراژدی شخصی یعنی مرگ پسرش از فیلم «لیگ عدالت» کناره‌گیری کرد به جای او فیلم را کارگردانی کرد. منابع آگاه می‌گویند که نسخه «جوخه انتحار» جیمز گان ادامه فیلم آیر نیست و برداشت تازه‌ای از این قصه ابرقهرمانی دی.سی است.

بیشتر بخوانید:
اخراج جیمز گان کارگردان فیلم‌های ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان از مارول
هزاران نفر خواستار استخدام مجدد جیمز گان، کارگردان «نگهبانان کهکشان» شدند

The post جیمز گان رسما به «جوخه انتحار» دی.سی پیوست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا