تمامی مطالب

اولین تریلر و پوستر فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی)

بیاتومگ – کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر و پوستر رسمی از فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) را منتشر کرده است. در زیر می‌توانید علاوه بر دانلود این تریلر با دو کیفیت متفاوت، پوستر فیلم را نیز مشاهده نمایید. این فیلم، اقتباسی تازه از رمان ترسناکی به همین نام نوشته استیون کینگ می‎باشد.

در سال ۱۹۸۹، فیلمی براساس این رمان ساخته شده بود که چندان از نظر منتقدان و بیننده‎ها موفق نبود. داستان این رمان استیون کینگ، فردی به نام دکتر لوییس کرید و خانواده‎اش را دنبال می‎کند که به دلیل شغل جدید لوییس، از شیکاگو به حومه شهر کوچکی در مین نقل مکان می‎کنند. با این حال، خانواده کرید از اینکه قبرستان حیوانات خانگی نزدیک خانه‌شان نفرین شده و بر روی یک زمین باستانی قرار دارد، ناآگاه هستند. زمانی که این خانواده گرفتار مصیبت می‎شوند، آن هنگام متوجه می‏‎شوند که تا چه اندازه این قبرستان خطرناک است.

بازیگران فیلم قبرستان حیوانات خانگی شامل جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، ایمی سیمتز در نقش همسر دکتر لوییس کرید به نام ریچل، جان لیثگو در نقش جود کراندل، آلیسا بروک لوین در نقش خواهر ریچل کرید به نام زلدا می‌باشد. کوین کولش و دنیس ویدمایر، کارگردانی این فیلم را در دست دارند. فیلمنامه فیلم را نیز جف بولر و دیوید کاجگنیچ قلم زده‌اند. فیلم قبرستان حیوانات خانگی قرار است در تاریخ جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ (۵ آوریل ۲۰۱۹) به اکران دربیاید.

این پوستر منتشر شده، دارای جمله نمادینی از رمان استیون کینگ است و آن، جمله “sometimes dead is better (گاهی اوقات مرده بودن بهتر است)” می‌باشد. با اینکه این فیلم تا آوریل سال آینده میلادی به اکران در نمی‌آید اما کمپانی پارامونت پیکچرز تصمیم گرفته تا از محبوبیت فصل هالووین بیشترین بهره را ببرد و در همین راستا، اولین تریلر و پوستر فیلم قبرستان حیوانات خانگی را منتشر نموده است.

تریلر فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی)

فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی)

نوشته اولین تریلر و پوستر فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا