تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ اولین تریلر فصل ۵ سریال Gotham (گاتهام)

بیاتومگ – در طی رویداد کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، اولین تریلر رسمی از فصل ۵ سریال Gotham (گاتهام) منتشر شده و اشاره به فصل آخر پر اضطرابی برای بروس وین جوان و جیم گوردون دارد. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید. این سریال در مورد شهر گاتهام قبل از ظهور بتمن می‌باشد.

اگرچه بروس وین جوان در این سریال حضور دارد اما بیشتر تمرکز سریال بر روی جیم گوردون قرار دارد. در حال حاضر، سریال گاتهام یکی از معدود سریال‌هایی است که می‌داند یک سریال اقتباسی از کتاب‌های کامیک می‌باشد و نویسندگان و تهیه‌کنندگان سعی ندارند تا خیلی زیاد به منابع و ماخذ از کامیک‌ها پایبند باشد، چرا که در عوض، آنها نسخه خود را از این شهر نمادین در کامیک‌های دی‌سی خلق کردند.

اما با این وجود، در طی سالیان، چندین قوس داستانی مختلف از کتاب‌های کامیک در درون سریال جای داده شده و در فصل پنجم و آخر سریال نیز قرار است از قوس داستانی کتاب No Man’s Land (سرزمین هیچ‌کس) استفاده شود. در این فصل، شهر به چندین ناحیه و بخش تقسیم می‌شود و در حالی که اکثر آنها توسط شرورهای مختلف اداره می‌شود، یکی از آنها در دست پلیس شهر گاتهام می‌باشد.

پس از به پایان رسیدن پنل سریال گاتهام در رویداد کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، اعلام شد که شین وست قرار است نقش بین را به تصویر بکشد. پخش فصل پنجم و آخر سریال گاتهام قرار است از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع شود.

تریلر فصل ۵ سریال Gotham (گاتهام)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ اولین تریلر فصل ۵ سریال Gotham (گاتهام) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا