تمامی مطالب

تریلر جدید فصل ۷ سریال Arrow (ارو)

بیاتومگ – شبکه سی دبلیو تریلری تازه برای فصل ۷ سریال Arrow (ارو) منتشر کرده که به معرفی لانگ‎باو هانترز می‌پردازد، گروهی از شرورها که مصمم به از پا در آوردن اولیور کویین با بازی استیون امل می‌باشند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت مشاهده یا دانلود نمایید. به نظر می‌رسد که رهبری این گروه را شرور فصل ششم سریال یعنی ریکاردو دیاز با بازی کرک آسوِدو برعهده دارد.

در پایان فصل ۶ سریال ارو، الیور، دیاز و امپراطوری جرم و جنایتش را از بین برد ولی پیروزی او همراه با بهایی گزاف بود. پس از اینکه الیور توسط اف‎بی‎آی دستگیر شد، هویت پنهانش به عنوان گرین ارو آشکار شد. الیور موفق شد تا برای تمام اعضای تیم ارو مصونیت بدست بیاورد و اطمینان حاصل کرد تا او تنها کسی باشد که سقوط می‎کند.

بدین ترتیب، الیور به زندان فوق امنیتی فرستاده شد که در آنجا با دشمنانی از گذشته خود روبه‌رو خواهد شد. در حالی که اولیور در پشت میله‌های زندان با دشمنان مواجه خواهد شد، از آنجا که دیاز همچنان آزار و در حال فرار است، تیم ارو نیز مشکلات خود را دارند. لانگ‎باو هانترز شامل دیاز، کودیاک با بازی مایکل جانسون، رد دارت با بازی هولی الیسا و سایلنسر با بازی میراندا ادواردز می‎باشد. پخش فصل ۷ سریال ارو از روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ (۱۵ اکتبر ۲۰۱۸) شروع خواهد شد.

تریلر فصل ۷ سریال Arrow (ارو)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر جدید فصل ۷ سریال Arrow (ارو) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا