تمامی مطالب

تریلر جدید فصل آخر سریال House of Cards (خانه پوشالی)

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس تریلر کامل جدیدی برای فصل ۶ و آخر سریال House of Cards (خانه پوشالی) منتشر کرده که در آن، کاملا مشخص می‌گردد که کلیر آندروود کسی است که باید از او ترسید. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

نه چندان قبل، سریال پیشگام و اصیل نتفلیکس، سریال خانه پوشالی، برای برانگیختن تحسین منتقدان، اجراهای عالی و باارزش و ایجاد بحث‎های غیررسمی از طریق پیچیدگی و چرخش‎های بسیار شناخته می‎شد. متاسفانه، این سریال بدون مشکل و آرام، پاییز گذشته به لطف اتهامات جنسی علیه بازیگر اصلی سریال، کوین اسپیسی، رو به افول حرکت کرد.

پس از آشکار شدن این اتهامات و در ادامه این سلسله مشکلات برای اسپیسی، خالق سریال خانه پوشالی و نتفلیکس به سرعت واکنش نشان داده و اعلام کردند که فصل ششم آخرین فصل این سریال خواهد بود و ساخت نسخه‌های فرعی این سریال بدون کاراکتر فرانک آندروود در جریان است.

مطمئنا با کنار رفتن فرانک آندروود، الان تمرکز کامل سریال بر روی کاراکتر کلیر آندروود با بازی رابین رایت قرار گرفته و وی، رسما ستاره سریال می‎باشد. در فاصله زمانی بین اتفاقات پایان فصل پنجم و ابتدای فصل ششم، فرانک آندروود از دنیا رفته است. فصل ششم و آخر سریال خانه پوشالی قرار است در روز جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

این تریلر همچنین اشاره به این موضوع دارد که خطرناکترین دشمن کلیر آندروود، کسی است که واقعا می‌داند جسدها کجا دفن شده‌اند. داگ استمپر با بازی مایکل کلی که در پنج فصل گذشته برای فرانسیس آندروود حکم مرید و زیردست را داشته، الان قصد دارد تا زندگی را برای کلیر آندروود سخت کند، کسی که داگ بیشتر از همه از او می‌ترسد.

تریلر فصل ۶ سریال House of Cards (خانه پوشالی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر جدید فصل آخر سریال House of Cards (خانه پوشالی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا