تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ پوستر فیلم Hellboy (پسر جهنمی)

بیاتومگ – در طی رویداد کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، پوستری رسمی برای فیلم Hellboy (پسر جهنمی) منتشر شده که اولین نگاه به کاراکترهای مکمل فیلم از جمله پروفسور بروم، بلاد کویین و چند تن دیگر را ارائه می‌دهد. فیلم پسر جهنمی قرار است در تاریخ جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ (۱۲ آپریل ۲۰۱۹) به اکران در بیاید.

به طور کل، این فیلم، سومین فیلم سینمایی از کاراکتر پسر جهنمی است که قرار است به اکران دربیاید. این فیلم با بازی دیوید هاربر در نقش اصلی و کارگردانی نیل مارشال می‌باشد. این فیلم، اولین فیلم پسر جهنمی است که خالق خود کاراکتر پسر جهنمی یعنی مایک میگنولا مسئولیت نوشتن فیلمنامه آن را برعهده دارد.

در این فیلم، پسر جهنمی در برابر بلاد کویین با بازی میلا یوویچ قرار خواهد گرفت، یک ساحره باستانی که تشنه انتقام گرفتن از بشر می‌باشد. بنابر گفته‌های سازندگان، انتظار می‌رود که این فیلم، فیلمی هیولایی، ترسناک و فراطبیعی و دارای رده سنی بزرگسالان باشد. البته همانند کتاب‌های کمیک، این فیلم خالی از کمدی و شوخ طبعی نخواهد بود. دیگر بازیگران فیلم پسر جهنمی شامل دنیل دای کیم در نقش بن دایمیو، ایان مک‌شین در نقش پروفسور بروم، ساشا لین، پنه لوپه میشل و برایان گلیسون می‎باشد.

پوستر فیلم Hellboy (پسر جهنمی)

فیلم Hellboy (پسر جهنمی)

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ پوستر فیلم Hellboy (پسر جهنمی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا