تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تریلر و پوستر فصل ۲ سریال American Gods (خدایان آمریکایی)

بیاتومگ – در طی رویداد کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، شبکه استارز تریلری برای فصل ۲ سریال American Gods (خدایان آمریکایی) منتشر کرده است. در زیر می‎توانید علاوه بر دانلود این تریلر با دو کیفیت متفاوت، پوستر منتشر شده برای این فصل از سریال را نیز مشاهده نمایید. سریال خدایان آمریکایی بر اساس رمانی پر فروش اثر نیل گیمن ساخته شده است.

این سریال بعد از پخش با نظرات مثبت منتقدان و البته طرفداران مواجه شد و همین موضع نیز باعث شد تا شبکه استارز بلافاصله آن را برای فصل دوم تمدید کند. فصل اول سریال در حالی به اتمام رسید که خدایان قدیمی دوباره به قدرت خود برگشته و بار دیگر انسان ها مجبور به احترام به آن ها شدند.

خالقان سریال، مایکل گرین و برایان فولر با فصل اول این سریال، کار بسیار تحسین‌برانگیزی انجام دادند. در اواخر سال گذشته میلادی، گرین و فولر به دلایل اختلافات، از این سریال خارج شدند و طرفداران همگی از این حرکت آنها بسیار شگفت‎زده شدند. با این وجود، خود نیل گیمن پا پیش گذاشته و سهم بزرگتری در ساخت سریال در فصل دوم برعهده گرفته است.

گزارش شده که فصل دوم سریال خدایان آمریکایی همانند فصل اول شامل هشت قسمت خواهد بود و در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. قسمت اول فصل دوم توسط کریس بایرن کارگردانی می‌شود. اولین تریلر فصل ۲ سریال خدایان آمریکایی نشان می‌دهد شادو مون با آقای وندزدی و همچنین لورا در حال سفر هستند.

تریلر فصل ۲ سریال American Gods (خدایان آمریکایی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فصل ۲ سریال American Gods (خدایان آمریکایی)

فصل ۲ سریال American Gods (خدایان آمریکایی)

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تریلر و پوستر فصل ۲ سریال American Gods (خدایان آمریکایی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا