تمامی مطالب

تریلر نهایی فیلم Overlord (اورلرد)

بیاتومگ – در تریلر نهایی منتشر شده برای فیلم Overlord (اورلرد)، فیلمی ترسناک و هیجان‎انگیز مربوط به جنگ جهانی دوم، سربازان آمریکایی خود را در حال مبارزه با آزمایشات و هیولاهای پیچیده نازی‌ها می‌یابند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت مشاهده یا دانلود کنید. فیلم اورلرد یا ارباب به تهیه‎کنندگی جی.جی آبرامز است.

نویسندگی فیلمنامه فیلم بر عهده بیلی ری و مارک اسمیت است و جولیوس اوری نیز بر روی صندلی کارگردانی آن قرار دارد. این فیلم با بازی جووان آدپو، وایات راسل، جیکوب اندرسون، پیلو اسبک، دومینیک اپل وایت، ایان دی سیستکر، جان ماگارو، ماتیلد الیویر و بوکیم وودباین می‌باشد. اورلرد قرار است در تاریخ جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ (۹ نوامبر ۲۰۱۸) بر روی پرده سینماها اکران شود.

خلاصه داستان فیلم اورلرد بدین شرح است:

“در آستانه روز دی یا همان ۶ ژوئن ۱۹۴۴ که نیروهای متفقین وارد نورماندی شدند، یک گروه از چتربازان آمریکایی در پشت خطوط دشمن فرود می‌آیند تا یک ماموریت سخت را انجام دهند که برای موفقیت حمله حیاتی است، اما همانطور که آنها به هدف خود نزدیک می‌شوند، شروع به درک بیشتری در مورد روستایی که تحت اشغال نازی‎ها است می‌کنند و پی می‌برند که این اشغال بیشتر از یک عملیات نظامی ساده می‌باشد. آنها خودشان را در جنگ در برابر نیروهای فرا طبیعی‌ای می‌بینند که بخشی از یک آزمایش نازی هستند.”

تریلر فیلم Overlord (اورلرد)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر نهایی فیلم Overlord (اورلرد) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا