تمامی مطالب

دومین تریلر سریال Nightflyers (نایت‎فلایرها)

بیاتومگ – شبکه سایفای دومین تریلر رسمی برای سریال Nightflyers (نایت‎فلایرها) را منتشر کرده که در آن، تاریخ شروع پخشی برای اولین فصل از این سریال علمی-تخیلی در ماه دسامبر سال جاری میلادی اعلام می‎شود. این تریلر را در زیر می‎توانید با دو کیفیت مشاهده یا دانلود نمایید.

این سریال براساس رمانی محصول سال ۱۹۸۰ نوشته مارتین می‎باشد. گرچه قبلا فیلمی براساس این رمان ساخته شده بود اما به دنبال محبوبیت و موفقیت رمان‎های نغمه یخ و آتش، حضور رمان شب‎پره‎ها یا نایت‌فلایرها در فرهنگ عمومی کاهش یافت. خود مارتین این سریال را به یک داستان در مورد خانه‎ای پر از ارواح جای گرفته در درون یک سفینه فضایی توصیف کرده است.

اتفاقات سریال نایت‎فلایرها در سال ۲۰۹۳ رخ می‎دهد و یک سفینه فضایی به نام نایت‎فلایر و خدمه‎اش را دنبال می‎کند، خدمه‎ای که شامل هشت دانشمند تک‎رو، یک تله‎پات قدرتمند و یک کاپیتان گوشه‎گیر می‎باشد و اولین تلاش آنها برای ارتباط برقرار کردن اشتباه پیش می‎رود. جف بولر مسئولیت مدیریت اجرایی سریال را برعهده دارد.

بازیگران نیز شامل گرتچن مول، اوین ماکون، دیوید آجالا، سم استریک، مایا اشت، انگس سمپسون، جودی ترنر اسمیت و برایان اف اوبایرن می‏‎باشد. قسمت‎های اول تا پنجم فصل اول سریال نایت‌فلایرها از روز دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ (۲ دسامبر ۲۰۱۸) تا جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ و قسمت‌های ششم تا دهم فصل اول نیز از روز دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷تا جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ پخش خواهند شد.

تریلر سریال Nightflyers (شب‌پره‎ها)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته دومین تریلر سریال Nightflyers (نایت‎فلایرها) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا