تمامی مطالب

رزی پرز به فیلم Birds Of Prey (پرنده‌های شکاری) پیوست

بیاتومگ – رزی پرز به جمع بازیگران فیلم Birds Of Prey (پرنده‌های شکاری) اضافه شده تا یکی از قهرمانان زن دنیای دی‌سی را به تصویر بکشد. مارگو رابی به دنبال نقش‌آفرینی خارق‎العاده‎اش در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، قرار است بار دیگر لباس هارلی کویین را بر تن کند و نقش اصلی این فیلم باشد. او علاوه بر بازیگری، تهیه‌کنندگی فیلم را نیز در دست دارد.

کتی ین کارگردانی فیلم پرنده‌های شکاری را برعهده دارد و اخیرا نیز او مری الیزابت وینستید و جورنی اسمولت بل را به عنوان دیگر بازیگران فیلم اعلام کرده است. وینستید نقش هانترس و بل نقش بلک کناری یا قناری سیاه را در این فیلم به تصویر خواهند کشید. با مشخص شدن بازیگران سه نقش اصلی فیلم، اکنون انتخاب بازیگر برای نقش‌های مکمل در جریان است.

رنی مونتویا – سریال انیمیشنی Batman (بتمن)

بنابر گزارش‌ها، نامزد جایزه اسکار رزی پرز قرار است در فیلم پرنده‌های شکاری، نقش رنی مونتویا را بازی کند. رنی مونتویا، یک کاراگاه همجنسگرا در شهر گاتهام است که به این تیم زنانه کمک می‌کند. با اینکه پرز عهده‌دار این نقش شده اما مشخص نیست که تا چه اندازه نقش او در این فیلم بزرگ و در داستان تاثیرگذار است.

اتفاقات فیلم پرنده‌های شکاری در شهر گاتهام رخ می‌دهد که دیگر تحت محافظت بتمن قرار ندارد، پس بدین ترتیب، شغل رنی مونتویا به عنوان کاراگاه شهر گاتهام باید سخت‌تر و شلوغ‌تر نسبت به قبل شده باشد. احتمالا، همکاری با تیم پرنده‎های شکاری بهترین راهی باشد تا او بتواند خیابان‌های شهر گاتهام را از شر اراذل و اوباش پاک نماید. شرور فیلم پرنده‌های شکاری، بلک ماسک یا سیاه نقاب می‌باشد اما هنوز بازیگری برای آن انتخاب نشده است. فیلم پرنده‌های شکاری قرار است در تاریخ جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ (۷ فوریه ۲۰۲۰) بر روی پرده سینماها اکران شود.

نوشته رزی پرز به فیلم Birds Of Prey (پرنده‌های شکاری) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا