تمامی مطالب

اولین تیزر سریال انیمیشنی Harley Quinn (هارلی کویین)

بیاتومگ – کمپانی دی‌سی اولین تیزر رسمی از سریال انیمیشنی Harley Quinn (هارلی کویین) را در کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸ منتشر کرد. این سریال انیمیشنی قرار است در سرویس آنلاین دی‌سی یونیورس پخش شود. در زیر می‎توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. علاوه بر این، صداپیشه‌گان این سریال انیمیشنی نیز مشخص شدند.

صداپیشه‌گان سریال انیمیشنی هارلی کویین شامل کیلی کوکو در نقش هارلی کویین، لیک بل، الن تودیک، ران فانچز، جی بی اسموو، جیسون الکساندر، واندا اسکایز، جیانکارلو اسپوزیتو، ناتالی مورالز، جیم راش، دیدریچ بادر، تونی هیل و کریس ملونی می‌باشد. در این تیزر، هارلی کویین همانند کاراکتر ددپول کمپانی مارول، دیوار چهارم را می‌شکند.

اگرچه سرویس آنلاین دی‌سی یونیورس تقریبا تاکنون همه چیز در مورد این سریال انیمیشنی را مخفی نگه داشته بود اما بنابر بیانیه رسمی، این سریال انیمیشنی، ماجراجویی‌های هارلی را دنبال می‌کند که در تلاش است تا به یکی از اعضای کلیدی گروه لژیون دووم تبدیل شود، گروهی که شامل تمام ابرشرورهای دنیای دی‌سی می‌شود، به خصوص ابرشرورهایی که در ضدیت با اعضای لیگ عدالت همچون بتمن می‌باشند. گرچه سرویس دی‌سی یونیورس هنوز تاریخی برای شروع پخش سریال انیمیشنی هارلی کویین اعلام نکرده اما انتظار می‌رود که این اتفاق تا اواخر سال ۲۰۱۸ رخ بدهد.

تیزر سریال انیمیشنی Harley Quinn (هارلی کویین)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تیزر سریال انیمیشنی Harley Quinn (هارلی کویین) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا