تمامی مطالب

آیا کریس ایوانز از دنیای مارول و نقش کاپیتان آمریکا خداحافظی کرد؟!

بیاتومگ – کریس ایوانز تایید نموده که فیلمبرداری دوباره صحنه‌های نقش کاپیتان آمریکا در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) به کارگردانی آنتونی و جو روسو را به اتمام رسانده است و رسما، نقش‌آفرینی‌اش در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا در دنیای سنیمایی مارول به پایان رسیده است.

کریس ایوانز در طی سالیان چندین کاراکتر ابرقهرمان را به تصویر کشیده که برای مثال می‌توان به حضورش در دو فیلم ابتدایی مجموعه فیلم‌های Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) محصول کمپانی فاکس قرن بیستم اشاره کرد اما این نقش‌آفرینی نقش کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو) به کارگردانی جو جانستون در سال ۲۰۱۱ بود که او را واقعا وارد دنیای فیلم‎‌های اقتباسی از کتاب‌های کامیک کرد.

کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا

کریس ایوانز مدتی بود که مشغول فیلمبرداری دوباره بخشی از صحنه‌هاش در فیلم انتقام جویان ۴ بود و اکنون با انتشار توییت بالا در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرده که او فیلمبرداری صحنه‌هایش را به پایان رسانده که بدان معنا است که بنابر قراردادش با کمپانی مارول استودیو، او رسما کارش با دنیای سینمایی مارول به پایان رسیده است.

او در این توییت نوشته است:

“رسما فیلمبرداری بخش‌هایم در فیلم انتقام جویان را به پایان رساندم. می‌توان گفت، یک روز احساسی بوده است. ایفای این نقش در طی هشت سال گذشته واقعا مایه افتخار بوده است. از تمام افراد جلوی دوربین، پشت دوربین و بیننده‎ها برای تمام این خاطرات ممنوم. تا ابد سپاسگزارم.”

نوشته آیا کریس ایوانز از دنیای مارول و نقش کاپیتان آمریکا خداحافظی کرد؟! اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا