تمامی مطالب

عنوان و داستان سریال Star Wars (جنگ ستارگان) مشخص شد

بیاتومگ – جان فاورو خلاصه داستانی رسمی برای سریال Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر کرده و در عین حال، اعلام نموده که عنوان این سریال، The Mandalorian (مندولورین) می‎‌باشد. با وجود شکست فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در گیشه، مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان همچنان در چهار سال گذشته موفقیت بسیار بزرگی داشته است.

کمپانی دیزنی در حال راه‌اندازی سرویس آنلاینی برای خود می‌باشد و در همین راستا، اولین سریال اکشن-زنده جنگ ستارگان به نام مندولورین به نویسندگی و تهیه‌کنندگی جان فاورو قرار است در این سرویس عرضه شود. جان فاورو کارگردانی فیلم Iron Man (مرد آهنی) و The Jungle Book (کتاب جنگل) را در کارنامه خود دارد.

سریال Star Wars (جنگ ستارگان)

جان فاورو با انتشار تصویر بالا در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اعلام نموده که این سریال اکشن-زنده از دنیای جنگ ستارگان، مندولورین نام دارد، هرچند، انتظار می‌رود عنوان سریال به Star Wars: The Mandalorian (جنگ ستارگان: مندولورین) یا چیزی که به سادگی بیانگر ارتباط سریال با جنگ ستارگان باشد، تغییر پیدا کند.

جزییات داستانی منتشر شده توسط فاورو در مورد سریال مندولورین نیز بدین شرح است:

“پس از داستان‌های جانگو و بابو فت، مبارز دیگری در عالم جنگ ستارگان ظهور می‎‌کند. اتفاقات سریال مندولورین پس از سقوط امپراطوری و قبل از پیدایش فِرست اوردر رخ می‎دهد. در این سریال، ما مشقت و رنج‎های تفنگداری تنها در کهکشان‌های خارج از تسلط نیو ریپابلیک را دنبال می‎کنیم.”

قبلا خبر پیوستن پدرو پاسکال به این سریال اعلام شده و اکنون با انتشار این جزییات، می‌توان فرض را بر این گذاشت که پدرو پاسکال قرار است نقش این تفنگدار تنها را به تصویر بکشد، اگرچه این موضوع هنوز تایید نشده است. سریال مندولورین در اواخر سال ۲۰۱۹ بر روی سرویس دیزنی پلی عرضه می‌شود.

نوشته عنوان و داستان سریال Star Wars (جنگ ستارگان) مشخص شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا