تمامی مطالب

سیلوستر استالونه ۷۲ ساله دوباره در نقش جان رمبو ظاهر می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تصاویر جدیدی از فیلم در حال ساخت رمبو که هنوز نام دقیقی ندارد اما برخی خبرگزاری‌ها از آن تحت عنوان “Rambo V: The Savage Hunt” یاد می‌کنند، منتشر شده که بار دیگر سیلوستر استالونه را در نقش جان رمبو نشان می‌دهد.

تصاویر رمبوی جدید به همراه توضیحات استالونه در مورد شروع فیلمبرداری هواداران این مجموعه را دوباره مشتاق و دلتنگ این قهرمان قدیمی کرده. تصاویر استالونه را در شکل و شمایلی وسترن نشان می‌دهند

استالونه که حالا ۷۲ سال سن دارد اما به اندازه یک مرد میان‌سال سرحال به نظر می‌رسد سال‌ها پیش با بازی در نقش‌های رمبو و راکی به شهرت رسید. در حالی که مجموعه فیلم‌های راکی با فیلمی به همین نام در سال ۱۹۷۶ آغاز شد، مجموعه رمبو شش سال بعد در سال ۱۹۸۲ با فیلم اولین خون (First Blood) کار خود را آغاز کرد.
این مجموعه تا به حال چهار قسمت داشته که آخرین قسمت آن با نام «رمبو» در سال ۲۰۰۸ اکران شد. در حالی که دو قسمت اول مجموعه که در سال‌های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۵ ساخته شدند در گیشه‌ها هم عملکرد موفقی داشتند، فیلم سوم و چهارم نتیجه درخشانی نداشتند و به همین دلیل هم فیلم چهارم پس از ۲۰ سال و رمبوی جدید پس از ۱۰ سال از آخرین قسمت‌های این مجموعه ساخته شدند.

رمبو روایتگر ماجراهای یک سرباز حرفه‌ای، باتجربه و قدرتمند آمریکایی است که از جنگ ویتنام بازگشته و درگیر مجموعه‌ای از حوادث می‌شود. حوادثی که دوباره توانایی‌های فیزیکی و نظامی او را در قالب صحنه‌های اکشن به رخ مخاطب می‌کشد. رمبو شخصیتی است که از رمان اولین خون نوشته دیوید مورل اقتباس شده و اساسا در یک چشم‌انداز کلی‌تر نماد طغیان‌گری و چارچوب‌ناپذیری است.
به هر حال تصاویر رمبوی جدید به همراه توضیحات استالونه در مورد شروع فیلمبرداری هواداران این مجموعه را دوباره مشتاق و دلتنگ این قهرمان قدیمی کرده. تصاویر استالونه را در شکل و شمایلی وسترن نشان می‌دهند با یک کلاه‌ گاوچرانی به سر. در تصویری دیگر نیز رمبو را سوار بر اسب میبینیم.

The post سیلوستر استالونه ۷۲ ساله دوباره در نقش جان رمبو ظاهر می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا