تمامی مطالب

تریلر فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل)

بیاتومگ – در تریلر جدید منتشر شده برای فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل)، مت مورداک از اینکه نقش قهرمان را بازی کند، خسته شده و ویلسون فیسک نیز بسیار مشتاق است تا او را در نظر عموم به فردی شرور تبدیل کند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

این تریلر همچنین نگاهی به شخصیت منفی این فصل از سریال دردویل که توسط ویلسون بتل ایفا می‎شود را نیز ارائه می‎‌دهد، البته نه به طریقی که شما انتظارش را دارید. در فصل سوم سریال دردویل، ویلسون فیسک ملقب به کینگپین بازگشته و به عنوان یک شهروند نمونه خودنمایی می‎کند و ادعا می‎نماید که گذراندن زمان در زندان به طور کامل او را اصلاح کرده است.

در همین حین، مت مورداک در مسیر مخالف حرکت کرده و تاریکی را در آغوش گرفته و به گفته فیسک، خود واقعی‎اش را نشان داده است. در این تریلر، مشاهده می‌شود که دردویل به لباس مشکی سابق خود بازگشته و با خشونت مبارزه می‎کند اما در یک پیچش غیرمنتظره در پایان تریلر، مشخص می‎شود که شخصی تصمیم گرفته تا شهرت دردویل را در دست بگیرد و با پوشیدن لباس مخصوص قرمز رنگ وی، ادعا نماید که دردویل است.

احتمال می‌رود که این شخص، بازیگر ویلسون بتل باشد که بنابر باورها، نقش بولزآی را در فصل سوم دردویل به تصویر می‎کشد. در کتاب‎های کمیک، بولزآی نفرت خاصی نسبت به دردیول دارد و هر کاری برای به زمین زدن او انجام می‎دهد، از این رو، کاملا منطقی است که او هویت دردویل را در این فصل از سریال بدزد و خشونت و بی‎رحمی‎هایی با نام وی انجام دهد تا بدین ترتیب، شهرت او را لکه‎دار نماید. فصل سوم سریال دردویل قرار است در روز جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

تریلر فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا