تمامی مطالب

تریلر بین‌المللی فیلم Mary Queen of Scots (مری ملکه اسکاتلند)

بیاتومگ – در جدیدترین تریلر منتشر شده برای فیلم Mary Queen of Scots (مری ملکه اسکاتلند)، مری استوارت و الیزابت اول به جنگ یکدیگر می‌روند. این فیلم با بازی سیرشا رونان در نقش مری و مارگو رابی در نقش الیزابت است. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

فیلم مری ملکه اسکاتلند بر اساس کتابی به نام Queen of Scots: The True Life of Mary Stuart (ملکه اسکاتلند: زندگی حقیقی مری استوارت) نوشته جان گای است و زندگی پر سروصدای مری را دنبال می‎کند، کسی که تاج و تخت فرانسه را رها می‎کند تا به وطن خود اسکاتلند بازگردد و برای بدست آوردن حق مشروع و قانونی خود نسبت به تاج و تخت تلاش کند.

این موضوع سبب مناقشه و کشمکش میان او و دخترعمویش الیزابت اول می‎شود که حضور مری را به عنوان تهدیدی مستقیم نسبت به موقعیتش به عنوان ملکه انگلستان می‎بیند. این فیلم با موضوعاتی همچون خیانت، شورش و توطئه سروکار دارد و این در حالی است که مری و الیزابت به عنوان حاکمان زن در دنیای مردان، از دریایی از خطرات در حال عبور هستند.

فیلمنامه فیلم مری ملکه اسکاتلند توسط بو ویلیمون (House of Cards) به نگارش درآمده و جوسی رورک نیز بر روی صندلی کارگردانی آن تکیه کرده است. با توجه به پیشینه ویلیمون، انتظار می‎رود که فیلم مری ملکه اسکاتلند بیشتر از هر چیز دیگری بر روی جنبه‌های سیاسی داستان مری و الیزابت تمرکز نماید. فیلم مری ملکه اسکاتلند قرار است در تاریخ جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Mary Queen of Scots (مری ملکه اسکاتلند)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر بین‌المللی فیلم Mary Queen of Scots (مری ملکه اسکاتلند) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا