تمامی مطالب

آرمی همر به فیلم Death on the Nile (مرگ بر روی نیل) پیوست

بیاتومگ – آرمی همر به جمع بازیگران فیلم Death on the Nile (مرگ بر روی نیل) اضافه شد. این فیلم به کارگردانی کنت برانا و دنباله‌ای برای فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع السیر شرق) می‌باشد. فیلم مرگ بر روی نیل بر اساس رمان دیگری از آگاتا کریستی است.

کمپانی فاکس قرن بیستم نویسنده فیلمنامه فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق یعنی مایکل گرین را بار دیگر به خدمت گرفته تا مسئول اقتباس رمان مرگ بر روی نیل به فیلمی سینمایی باشد. علاوه بر این، کنت برانا بازی نقش پوآرو را در این فیلم نیز بر عهده خواهد داشت و سکان دار کارگردانی فیلم نیز خواهد بود.

آرمی همر – فیلم Call Me By Your Name (با نام خودت صدایم کن)

آرمی همر قرار است نقش مرد اصلی فیلم مرگ بر روی نیل را به تصویر بکشد. با این حال، هنوز مشخص نشده که این بازیگر قرار است کدام یک از کاراکترهای رمان را به تصویر بکشد. چندی پیش خبر پیوستن گل گدوت به این فیلم اعلام شده بود. او قرار است در فیلم مرگ بر روی نیل نقش وارث ثروتمندی به نام لینت ریجوی دویل را بازی کند که اخیرا ازدواج کرده است.

او با شخصی به نام سایمون دویل ازدواج کرده و از آنجا که گدوت و همر به عنوان نقش‌های اصلی فیلم اعلام شدند، می‎توان فرض کرد که آرمی همر قرار است نقش سایمون دویل را به تصویر بکشد. فیلم مرگ بر روی نیل قرار است در تاریخ جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ (۲۰ دسامبر ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها اکران شود.

نوشته آرمی همر به فیلم Death on the Nile (مرگ بر روی نیل) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا