تمامی مطالب

پوستر فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل)

بیاتومگ – شبکه سی دبلیو پوستری برای فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل) منتشر کرده که در آن، نشان داده می‌شود که در این فصل از سریال، یک معمای تاریک‌تر، آرچی و دوستانش را تعقیب خواهد کرد. در زیر می‎توانید این پوستر را مشاهده نمایید. پخش فصل سوم سریال ریوردیل قرار است از از روز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ (۱۰ اکتبر ۲۰۱۸) از شبکه سی دبلیو شروع شود.

این سریال بازآفرینی کاراکترهایی از آرچی کامیکز می‎باشد و بر روی کاراکترهایی همچون آرچی اندروز، بتی کوپر و جاگهد جونز و ورونیکا لاژ تمرکز دارد. در پایان فصل اول، این نوجوانان موفق شدند تا مرگ مرموز پسری محلی به نام جیسون بلاسم را حل کنند. فصل دوم سریال بسیار پیچیده‎تر شد.

در فصل دوم، آرچی و دوستانش با یک قاتل سریالی که با نام بلک هود شناخته می‎شود، روبه‎رو شدند. گرچه به نظر می‎رسید که در پایان فصل دوم همه چیز بر طبق معمول بازگشته است اما در لحظات پایانی، آرچی به اتهام قتل کسیدی بولاک دستگیر شد. گرچه فصل اول و دوم سریال ریوردیل به اندازه کافی تیره و تاریک بوده اما به نظر می‌رسد که فصل سوم سریال قرار است بیشتر به درون موقعیت‌های عجیب و غریب و ترسناک برود. بر روی این پوستر تازه منتشر شده، عبارت “هر راز و رمزی یک حقیقت تلخ و تاریک‌تر دارد” قرار گرفته است.

پوستر فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل)

فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل)

نوشته پوستر فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا