تمامی مطالب

شبکه اچ‌بی‌او دستور ساخت سریال The Righteous Gemstones (جم‌استون‌های درستکار) را صادر کرد

بیاتومگ – شبکه اچ‌بی‌او رسما دستور ساخت سریال The Righteous Gemstones (جم‌استون‌های درستکار) را صادر کرده است. این سریال کمدی در مورد خانواده‌ای از مبلغین تلویزیونی بسیار مشهور است. دنی مک‌براید، جودی هیل و دیوید گوردن گرین مسئولیت ساخت این سریال را برای شبکه اچ‌بی‌او برعهده دارند.

دنی مک‌براید قبلا با سریال‌های Eastbound & Down و Vice Principals (معاونین) با شبکه اچ‌بی‌او همکاری داشته است. او علاوه بر اینکه در این دو سریال نقش‌آفرینی می‌کرده، یکی از خالقان آنها نیز بوده است. مک‌براید اخیرا پروژه متفاوتی را در دست داشته و آن فیلم ترسناک Halloween (هالووین) می‌باشد که فیلمنامه آن را قلم زده است.

سریال The Righteous Gemstones (جم‌استون‌های درستکار)

سریال جم‌استون‌های درستکار، خانواده‎ای از مبلغین تلویزیونی را دنبال می‌کند که دارای سنتی مدید از انحراف، حرص و کار خیریه هستند. بازیگران این سریال نیز شامل دنی مک‌براید، جان گودمن، ادی پترسون، آدام دوین، کسیدی فریمن، تونی کاوالرو، تیم بالتز و گرگ الن ویلیامز می‎باشد.

در سریال جم‌استون‌های درستکار، مک‌براید نقش جسی جم‌استون، وارث تاج و تخت خانوادگی را بازی می‌کند، کسی که در زیر سایه پدر مشهورش به نام الی جم‌استون با بازی جان گودمن قرار دارد. جسی ایده‌های خود را برای تبلیغ و کشیشی دارد و می‌خواهد تا این امپراطوری بزرگ آنها با مخاطبان عرصه مدرن در ارتباط باشد.

نوشته شبکه اچ‌بی‌او دستور ساخت سریال The Righteous Gemstones (جم‌استون‌های درستکار) را صادر کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا