تمامی مطالب

انسل الگورت به فیلم West Side Story (داستان وست ساید) پیوست

بیاتومگ – استیون اسپیلبرگ انسل الگورت را برای نقش‌آفرینی در نقش اول فیلم West Side Story (داستان وست ساید) انتخاب کرده است. این فیلم نه تنها یک اقتباس سینمایی تازه از نمایش موزیکال کلاسیکی به همین نام از سال ۱۹۵۷ می‌باشد بلکه بازسازی آزادانه از فیلمی سینمایی به همین نام محصول سال ۱۹۶۱ به کارگردانی رابرت وایس نیز می‌باشد، فیلمی که برنده ده جایزه اسکار شده است.

استیون اسپیلبرگ از سال ۲۰۱۴ صحبت‌هایی در مورد ساخت یک بازسازی از فیلم داستان وست ساید می‌کرده اما به نظر می‌رسد که او عزم خود را جزم کرده تا این بازسازی را به سرانجام برساند. از آنجا که فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) تا سال ۲۰۲۱ به تاخیر افتاده، این کارگردان ماه‌های اخیر را صرف پیدا کردن بازیگران جوان برای نقش‌های اصلی فیلم داستان وست ساید کرده و اکنون یکی از آن پنج نفر را پیدا کرده است.

استیون اسپیلبرگ – فیلم The Post (پست)

بنابر گزارش‌ها، انسل الگورت قرار است در فیلم داستان وست ساید نقش تونی را بازی کند. تونی یکی از موسسین و عضو سابق یک دار و دسته سفیدپوست می‌باشد که خود را را جتز می‌نامند و در وست ساید محله میدان لینکولن مستقر هستند. اتفاقات این داستان موزیکال در دهه ۵۰ میلادی رخ می‌دهد و الهام‌هایی از داستان رومئو و ژولیت گرفته است.

در این داستان، تونی عاشق دختری به نام ماریا می‌شود. ماریا خواهر کوچکتر برنادو، رهبر دار و دسته‌ای پورتوریکویی به نام شارکز و رقیب جتز در وست ساید می‌باشد. در فیلم سال ۱۹۶۱، نقش تونی را ریچارد بیمر بازی کرده و برای این نقش‌آفرینی خود نیز برنده جایزه گلدن گلوب شده بود.

نوشته انسل الگورت به فیلم West Side Story (داستان وست ساید) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا