تمامی مطالب

سم کلفلین به جمع بازیگران بازسازی فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) اضافه شد

بیاتومگ – بازیگر فیلم‌های The Hunger Games (عطش مبارزه) سم کلفلین به جمع بازیگران بازسازی فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) به کارگردانی الیزابت بنکس پیوسته است. تولید این فیلم محصول کمپانی سونی از سپتامبر سال جاری میلادی آغاز شده و برای اکران در پاییز سال ۲۰۱۹ برنامه‎ریزی شده است.

فیلمنامه این فیلم که چهارمین برداشت از سریال کلاسیکی به همین نام از دهه ۷۰ میلادی است، تاکنون سه بازنویسی را پشت سر گذاشته و نسخه نهایی آن نیز توسط خود الیزابت بنکس و جی باسو ویرایش شده است. کسانی که نقش فرشته‌ها را در این فیلم بازی خواهند کرد شامل کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینکسا می‌باشد. البته شایعاتی وجود دارد که در این فیلم، چندین تیم از فرشته‌ها وجود دارد.

فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی)

بنابر گزارش‌ها، سم کلفلین به جمع بازیگران بازسازی فیلم فرشتگان چارلی اضافه شده ولی نقشی که او در این فیلم ایفا خواهد کرد همچنان نامشخص باقی مانده است. این بازیگر انگلیسی، اخیرا در کنار شیلین وودلی در فیلم Adrift (سرگردان) به نقش‌آفرینی پرداخته است. او همچنین در فیلم Me Before You (من پیش از تو) حضور داشته است.

دیگر بازیگران فیلم نیز شامل دیمن هانسو و پاتریک استوارت است. خود الیزابت بنکس نیز علاوه بر کارگردانی، در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. هانسو، استوارت و بنکس قرار است نقش کاراکترهای بوسلی را به تصویر بکشند. فیلم فرشتگان چارلی قرار است در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

نوشته سم کلفلین به جمع بازیگران بازسازی فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) اضافه شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا