تمامی مطالب

تیزر جدید فصل ۲ سریال Runaways (فراری‌ها)

بیاتومگ – کمپانی مارول استودیو و هولو تیزری برای فصل ۲ سریال Runaways (فراری‌ها) منتشر کرده‌اند که اولین نگاه به درون فصل جدید این سریال را برای طرفداران فراهم می‌آورد. در زیر می‌توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. پخش فصل دوم سریال فراری‌ها قرار است از روز جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

سریال فراری‌ها بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیکی خلق شده توسط برایان کی وان و آدرین آلفونا می‌باشد و بر روی گروهی از نوجوانان تمرکز دارد که پس از اینکه متوجه می‌شوند که والدین‌شان بخشی از یک سازمان شرورانه هستند، از خانه‌هایشان می‌گریزند. با اینکه فصل اول این سریال هم اندازه دیگر سریال‌های مارول مورد استقبال قرار نگرفت اما به حد کافی طرفداران داشت تا کمپانی هولو به ساخت فصل دوم آن چراغ سبز نشان دهد.

بنابر گزارش‎ها، فصل دوم سریال فراری‌ها، مستقیما ادامه اتفاقات پایان فصل اول را در پیش خواهد گرفت و حالا، فراری‌ها به معنای واقعی باید فرار کنند چراکه پاپوشی برای آن ساخته شده که قتل دوستشان به نام دِستنی را به گردن آنها می‌اندازد. همانند فصل اول، سه قسمت ابتدایی فصل دوم در همان جمعه ۳۰ آذر منتشر می‌شوند و قسمت‌های بعدی نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

تیزر فصل ۲ سریال Runaways (فراری‌ها)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تیزر جدید فصل ۲ سریال Runaways (فراری‌ها) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا