تمامی مطالب

نتفلیکس دستور ساخت سه سریال علمی-تخیلی جدید را صادر کرد

بیاتومگ – به نظر می‌رسد که علاقه کمپانی نتفلیکس برای سریال‌های ژانر درام و علمی-تخیلی هیچ کاهشی نداشته و در همین راستا، این کمپانی دستور ساخت سه سریال علمی-تخیلی تازه به نام‌های October Faction (فرقه اکتبر)، The I-Land (سرزمین من) و Warrior Nun (راهبه مبارز) را صادر کرده است.

سریال سرزمین من با بازی کیت باسورث و الکس پتیفار و مدیریت اجرایی نیل لابوت است. به نظر می‌رسد که این سریال ترکیبی از سریال‌هایی همچون سریال Lost (گمشدگان) و Survivor (بازمانده) باشد و با توجه به عوامل و بازیگران بسیار بااستعداد و متفکری که در ساخت آن دخیل هستند، بدون شک، این سریال برای کمپانی نتفلیکس موفقیت‌آمیز خواهد بود.

کیت باسورث – سریال SS-GB

خلاصه داستان سریال فرقه اکتبر بدین شرح است:

“سریال فرقه اکتبر بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیکی نوشته استیو نایلز می‌باشد و شکارچیان هیولای جهانگردی به نام فرد و دلوریس الن را دنبال می‌کند که پس از مرگ پدر فرد، به همراه دو فرزند نوجوان خود به نام‌های جف و ویو به شهر وطن خود در شمال ایالت نیویورک بازمی‌گردند. همانطور که خانواده خود را وفق می‌دهد، فرد و دلوریس باید هویت خود به عنوان اعضای یک سازمان مخفی را پنهان نمایند و قهرمانان ما به سرعت متوجه می‌شوند که محیط شهر کوچکشان آنگونه که به نظر می‌رسد، ایده‌آل نیست.”

خلاصه داستان سریال سرزمین من بدین شرح است:

“سریال سرزمین من یک سریال ماجراجویی و علمی-تخیلی و اکشن جدید است. به هنگامی که ده نفر در یک جزیره خطرناک و مرموز از خواب برمی‌خیزند و اصلا به یاد نمی‌آورند که چه کسی هستند و چطور به اینجا آمده‌اند، سفری را برای برگشت به خانه آغاز می‌نمایند. آنها به سرعت متوجه می‌شوند که این دنیا آنگونه که به نظر می‌رسد نیست. آنها در مواجه با چالش‌های فیزیکی و روانی شدید جزیره، یا باید خود را ارتقا بدهند و بهتر شوند یا اینکه با ناامیدی و ترس بمیرند.”

خلاصه داستان سریال راهبه مبارز بدین شرح است:

“سریال راهبه مبارز از رمان‌های منگا الهام گرفته و پیرامون زنی ۱۹ ساله است که با اجازه‌ای برای دوباره زندگی کردن در یک مرده خانه برمی‌خیزد و یک شی الهی در پشتش جاسازی شده است. او متوجه می‌شود که او اکنون بخشی از یک فرقه باستانی است که وظیفه مبارزه با شیاطین بر روی زمین را برعهده دارد و نیروهای قدرتمندی از جهنم و بهشت می‌خواهند تا او را پیدا و کنترل نمایند.”

هنوز تاریخ پخشی برای هیچ کدام از این سریال‌ها اعلام نشده است.

نوشته نتفلیکس دستور ساخت سه سریال علمی-تخیلی جدید را صادر کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا