تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس)

بیاتومگ – اولین تریلر رسمی از فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) منتشر شده که تلاش‌های سایمون کینبرگ برای به تصویر کشیدن صحیح قوس داستانی مردان ایکس از کتاب‌های کمیک را نشان می‌دهد. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده کنید.

سایمون کینبرگ که به همراه زاک پن فیلمنامه فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) را قلم زده، فیلمنامه فیلم دارک فینکس یا ققنوس سیاه را نوشته است و همچنین با کارگردانی این فیلم، اولین کارگردانی دوران حرفه‌ای خود را رقم می‎زند. بازیگران فیلم نیز شامل جیمز مک آوی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فازبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، تای شرایدن در نقش سایکلوپس، سوفی ترنر در نقش جین گری، کوتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش جان گری می باشد.

ظاهرا اتفاقات فیلم در دهه ۹۰ میلادی رخ می‌دهد، که تقریبا یک دهه پس از اتفاقات فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) می‌باشد، و کشمکش جین گری برای کنترل نیروی فینکس یا ققنوس را نشان می‌دهد. نیروی فونیکس یک وجود نیرومند کیهانی می‌باشد که در فیلم سال ۲۰۱۶، توسط جین گری به هنگامی که اولین جهش یافته جهان یعنی ان صباح نور را می‌سوزاند، آزاد شد. با توجه به اینکه چقدر این وجود می‌تواند قدرتمند و خطرناک باشد، امپراطوری شی آر به رهبری ملکه لیلاندرا با بازی جسیکا چستین به زمین می‌آیند تا نیروی فینکس را بگیرند و نابود کنند. فیلم دارک فینکس قرار است در تاریخ جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۷ ژوئن ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

تصویر فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس)

فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس)

نوشته اولین تریلر فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا