تمامی مطالب

اتفاقات فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) قرار بوده تا در والهالا رخ دهد نه ازگارد

بیاتومگ – کارگردان تایکا وایتیتی در مصاحبه جدیدی آشکار کرده که در ابتدا، فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) بسیار متفاوت بوده و اتفاقات در والهالا رخ می‌داده و به جای ازگارد، والهالا نابود می‌شده است. در برخی پیش‌نویس‌های فیلمنامه فیلم، ثور ازگارد را از نابودی نجات می‌دهد اما کمپانی مارول احساس کرده که آنها باید وعده رگناروک، گرگ و میش خدایان، را به سرانجام برسانند.

فیلم ثور: رگناروک به طور موفقیت‌آمیزی کل مجموعه فیلم‌های ثور را از نو راه‌اندازی کرد و این کار را با نابود کردن همه چیزی که این مجموعه از ابتدا بر پایه آن ساخته شده بود، انجام داد. در این فیلم، کاراکترهای مکمل فیلم‌های قبلی به طور کامل کنار گذاشته شدند و ثور علاوه بر از دست دادن چکش و چشمش، شاهد نابودی کامل ازگارد است.

فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک)

وایتیتی در مصاحبه جدیدی که داشته، آشکار نموده که فیلم در ابتدا مسیر کاملا متفاوتی را در پیش‌روی خود داشته بود. او در این باره توضیح داد:

“در ابتدای شروع کار، نسخه‌هایی از داستان وجود داشت که در آنها، اتفاقات اصلا در ازگارد رخ نمی‌داد. بیشتر زمان فیلم در والهالا سپری می‌شد. کاراکترها واقعا به والهالا می‌رفتند و در آنجا، شاهد نمایش پایانی فیلم بودیم اما این ایده تنها چند هفته دوام داشت و در نهایت کنار گذاشته شد.”

نوشته اتفاقات فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) قرار بوده تا در والهالا رخ دهد نه ازگارد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا