تمامی مطالب

باکس آفیس ۵ مهر؛ هفته آرام گیشه

بیاتومگ – با باکس آفیس ۵ مهر ماه همراه با ما باشید. فیلم The House With A Clock In Its Walls (خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش) در اولین هفته اکرانش بر روی پرده سینماها، توانست با کسب فروش داخلی ۳۲ میلیون دلاری، صدر گیشه را از آن خود نماید. این فیلم که با بودجه ۴۲ میلیون دلاری ساخته شده، در این هفته به فروش خارجی ۷ میلیون دلاری نیز دست یافته که فروش جهانی فیلم را به مبلغ ۳۹ میلیون دلار می‌رساند.

فیلم هیجان‌انگیز A Simple Favor (یک لطف ساده) با بازی بلیک لایولی و آنا کندریک در دومین هفته حضور خود در گیشه، در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفتند. این فیلم در این هفته به فروش ۱۴ میلیون دلاری دست یافته است. فیلم یک لطف ساده پس از دو هفته اکران، تاکنون فروش جهانی ۴۵ میلیون دلاری را بدست آورده که ۳۶ میلیون دلار آن مربوط به فروش در داخل آمریکا و ۹ میلیون دلار آن مربوط به فروش خارج از آمریکا است.

فیلم ترسناک The Nun (راهبه) در سومین هفته حضورش بر روی پرده نقره‌ای، به فروش داخلی ۱۲ میلیون دلاری و جایگاه سومی جدول باکس آفیس بسنده کرد. این فیلم تاکنون فروش جهانی ۳۰۶ میلیون دلاری را به خود اختصاص داده که ۱۰۳ میلیون دلار آن مربوط به فروش داخل آمریکا و مابقی مربوط به فروش خارج از آمریکا است.

فیلم اکشن و علمی-تخیلی The Predator (غارتگر) در دومین هفته حضورش در گیشه، با کسب تنها فروش داخلی ۱۲ میلیون دلاری، از جایگاه اول به چهارم سقوط نمود. این فیلم در دو هفته پیاپی اکرانش، به فروش کلی داخلی ۴۳ میلیون دلاری و فروش کلی خارجی ۵۷ میلیون دلاری دست پیدا کرده که فروش جهانی آن را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می‌رساند که با توجه به بودجه ۸۸ میلیون دلاری‌اش، رقم چندان جالبی نمی‌باشد.

فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) همانند هفته گذشته همچنان در جایگاه پنجم جدول ایستاده است. فروش جهانی فیلم به رقم ۲۱۰ میلیون دلار رسیده که ۱۶۱ میلیون دلار آن مربوط به داخل آمریکا است. این فیلم که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده، موفقیتی تمام عیار برای کمپانی برادران وارنر بوده است.

فیلم جنایی و درام White Boy Rick (ریک پسر سفیدپوست) در دومین هفته اکرانش به فروش ۶ میلیون دلاری بسنده کرده تا فروش کلی داخلی خود را به مبلغ ۱۹ میلیون دلار برساند. اکران این فیلم تنها محدود به داخل آمریکا است و فروش خارجی ندارد. بودجه این فیلم ۲۹ میلیون دلار است که راه را برای موفقیت مالی فیلم دشوار می‌کند.

فیلم Fahrenheit 11/9 (فارنهایت ۱۱/۹)، مستندی است که در اولین هفته حضور بر روی پرده سینماها، فروش داخلی ۴ میلیون دلاری را تجربه کرده و از آنجا که اکران خارج از آمریکا ندارد، این مبلغ، فروش جهانی فیلم نیز می‌باشد. فیلم Life Itself (خود زندگی)، دیگر فیلم تازه‎‌اکران‎شده این هفته گیشه است که با کسب فروش ۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا، در جایگاه نهم جدول باکس آفیس ایستاده است.

فیلم Searching (جستجو کردن) نیز در پنجمین هفته اکرانش، با کسب فروش داخلی ۳ میلیون دلاری، در جایگاه دهم جدول باکس آفیس ایستاده است. این فیلم تاکنون موفق به کسب فروش ۲۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا و ۲۹ میلیون دلاری در خارج از آمریکا شده که فروش جهانی فیلم را به رقم ۵۲ میلیون دلار می‎رساند.

هفته آینده نیز انتظار می‎رود فیلم هیجان‎‌انگیز و ترسناک Hell Fest (جشنواره جهنمی)، فیلم درام Little Women (زن کوچک)، فیلم کمدی Night School (مدرسه شبانه) و انیمیشن Smallfoot (پا کوچک) بر روی پرده سینماها به اکران درخواهند آمد.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ The House With A Clock In Its Walls ۳۲ ۳۲ ۴۲ ۱
۲ A Simple Favor ۱۴ ۳۶ ۲
۳ The Nun ۱۲ ۱۰۳ ۲۲ ۳
۴ The Predator ۱۲ ۴۳ ۸۸ ۲
۵ Crazy Rich Asians ۸ ۱۶۱ ۳۰ ۶
۶ White Boy Rick ۶ ۱۹ ۲۹ ۲
۷ Peppermint ۵ ۳۱ ۲۵ ۳
۸ Fahrenheit 11/9 ۴ ۴ ۱
۹ Life Itself ۳ ۳ ۱
۱۰ Searching ۳ ۲۳ ۵
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۵ مهر؛ هفته آرام گیشه اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا