تمامی مطالب

از کوین اسپیسی به دلیل آزار جنسی شکایت شده است

بیاتومگ – کوین اسپیسی که بیشتر به عنوان ستاره سابق سریال سیاسی درام House of Cards (خانه پوشالی) شناخته می‌شود، بار دیگر در زیر فشار انتقادها و حملات قرار گرفته است و این مرتبه، از او برای خشونت و آزار جنسی شکایت شده است. این اولین باری نیست که کوین اسپیسی متهم به چنین مسائلی می‌شود.

در اکتبر سال ۲۰۱۷، بازیگر آنتونی رپ، کوین اسپیسی را متهم به تجاوز جنسی در زمانی کرده که او در زیر سن قانونی بوده است. به دنبال افشاگری آنتونی رپ، دیگران نیز پا پیش گذاشتند و اتهامات دیگری را علیه اسپیسی بیان کردند که این افراد شامل عوامل سریال خانه پوشالی نیز می‌شد که در نهایت نیز سبب اخراج اسپیسی از این سریال گردید.

سریال House of Cards (خانه پوشالی)

به دنبال این اتفاقات، ریدلی اسکات، کارگردان فیلم All the Money in the World (تمام ثروت در جهان) تصمیم گرفت تا صحنه‌های بازی شده توسط اسپیسی را کنار بگذارد و بازیگر تازه‌ای را برای نقش‌آفرینی دوباره این نقش به خدمت بگیرد. دیگر فیلم اسپیسی نیز به نام Billionaire Boys Club (باشگاه پسران میلیاردر) که اخیرا تنها در ده سینما اکران شده بود، با فروش بسیار اندکی در گیشه مواجه شد.

اسپیسی از آن زمان از هر گونه مصاحبه با رسانه‌ها و انظار دوری کرده اما اکنون، اتهامات جدیدی علیه او مطرح شده است. گزارش شده که از کوین اسپیسی برای چندین مورد ضرب و جرح جنسی، خشونت جنسیتی، حمله، تجاوز، تحمیل عمدی اندوه و پریشانی عاطفی و حبس غیرقانونی توسط یک ماساژور زن شکایت شده است. این تنها پرونده فعال علیه اسپیسی می‌باشد اما احتمال پرونده‌های دیگری وجود دارد.

نوشته از کوین اسپیسی به دلیل آزار جنسی شکایت شده است اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا