تمامی مطالب

کدامیک از‌‌ افراد مشهور جهان، ستاره‌‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ندارند؟

پیاده رو مشاهیر هالیوود پیاده روی بین بلوار هالیوود و خیابان وین در هالیوود، کالیفرنیا، است. در این پیاده رو بیش از ۲۵۰۰ ستاره برای بازیگران، کارگردانان، موسیقی دانان، تهیه کنندگان، گروه‌های تئاتری و شخصیت‌های تخیلی نصب شده ست. اگر در این خیابان راه بروید، نام افرادی را می‌بینید که شاید برایتان ناآشنا باشند، اما عجیب‌تر از آن این است که برخی از مشهورترین افراد جهان، ستاره‌ای در این خیابان ندارند.

در این پیاده ‌رو بیش از ۲۵۰۰ ستاره برای بازیگران، کارگردانان، موسیقی ‌دانان، تهیه ‌کنندگان، گروه ‌های تئاتری و شخصیت‌ های تخیلی نصب شده‌ ست. نام ستاره های بزرگی چون مایکل جکسون، کری آندروود، رایان رینولدز و… را می توان در این خیابان مشاهده کرد.

این خیابان همچنین از جاذبه‌ های گردشگری محسوب می ‌شود که طبق آمارها، در سال ۲۰۰۳ بیش از ۱۰ میلیون نفر از این پیاده ‌رو بازدید کردند.

اگر در این خیابان راه بروید، نام افرادی را می بینید که شاید برایتان ناآشنا باشند، اما عجیب تر از آن این است که برخی از مشهورترین افراد جهان، ستاره ای در این خیابان ندارند. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از افراد مشهور جهان، ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود ندارند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اپرا وینفری

اپرا وینفری یکی از قدرتمندترین زنان جهان است اما جالب است بدانید که او ستاره ای در پیاده ‌رو مشاهیر هالیوود ندارد.

او به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی ‌تبار قرن بیستم رتبه ‌بندی شده‌ است. او فعالیت‌ های زیادی در زمینه ‌های مختلف انسان ‌دوستانه انجام داده و بزرگترین خیّر و نیکوکار سیاه ‌پوست در تاریخ آمریکا به‌ شمار می رود. اپرا برای مدتی، تنها میلیاردر سیاه‌ پوست جهان بوده ‌است و بر اساس برخی ارزیابی ‌ها، بانفوذترین زن در جهان محسوب می ‌شود. او تاکنون در کارهای فراوانی فعالیت داشته ‌است، اما مهم ‌ترین کار وی برنامه تلویزیونی «اپرا» است. این برنامه یکی از بهترین برنامه ها در نوع خود در تاریخ شناخته شده ‌است که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ پخش می ‌شد.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

با وجود تمام این توانایی و افتخارات، به راستی ما نمی دانیم که چرا او ستاره ای در یکی از مشهورترین خیابان های جهان برای خود ندارد اما مطمئن ایم که او شایسته بهترین هاست.

ویتنی هیوستون

ویتنی هیوستون خواننده سبک پاپ، هنرپیشه، تهیه ‌کننده فیلم و مدل آمریکایی بود. او در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت و مرگ او شوک بزرگی برای تمام مردم جهان بود. اما شوکه کننده تر از آن این است که او ستاره ای با نام خود در پیاده ‌رو مشاهیر هالیوود ندارد. با داشتن آهنگ هایی چون « I will Always Love You» و « I Wanna Dance With Somebody» حق اوست که در مشهورترین خیابان جهان نام خود را ثبت کند. با این حال او حتی بدون داشتن ستاره ای، تا ابد در خاطر هوادارانش حک خواهد شد.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

لئوناردو دی کاپریو

آیا کسی هست که نام لئوناردو دی کاپریو را نشنیده باشد؟ اگر چه سرعت او در رسیدن به قله ها کم است، به طوری که پس از سالیان سال فعالیت در حرفه بازیگری تنها چند سالی ست که توانسته جایزه اسکار را از آن خود کند، با همه اینها او لایق بهترین هاست. اما جالب است بدانید که او ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود ندارد. آیا فیلم «تایتانیک» به تنهایی برای ثبت نام او در این خیابان کافی نبود؟ ما امیدواریم که در آینده ای نزدیک نام او را در این خیابان مشاهده کنیم.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

کانیه وست

کانیه وست رپر، ترانه‌ سرا، تهیه‌ کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی است. علارغم این که او فرد مشهوری ست، اما در پیاده ‌رو مشاهیر هالیوود ستاره ای ندارد. استعداد او بر هیچ کس پوشیده نیست، به عنوان مثال آهنگ « Jesus Walks» را می توان جزو یکی از شاهکارهای جهان به حساب آورد اما دلیل این که او هنوز نتوانسته ستاره ای را از آن خود کند را نمی دانیم!

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

پرینس

پرینس راجرز نلسون خواننده، ترانه ‌سرا، پاپ آیکون و بازیگر اهل آمریکا بود. پرینس که از او به عنوان اسطوره موسیقی سول و فانک و نیز پیشگام «صدای مینیاپولیس» نام برده می ‌شود، شهرت خود را مدیون نوآوری هایش، ظاهر پر زرق و برقش و نیز اجراهای پرشکوه در کنسرت هایش است. فروش بیش از صد میلیون نسخه از کارهای پرینس در سراسر جهان، وی را در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی و مجله رولینگ استون نیز او را در فهرست «۱۰۰ هنرمند بزرگ تمام دوران ‌ها» در رتبه ۲۷ قرار داده است.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

اما با تمام اینها تعجب می کنیم که چطور نام او در پیاده ‌رو مشاهیر هالیوود قرار ندارد. او در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت اما موسیقی او، حتی بدون کمک تابلویی از او در مشهورترین خیابان جهان، از یادها نخواهد رفت.

کری فیشر

کری فیشر هنرپیشه، نمایش‌ نامه ‌نویس و رمان ‌نویس آمریکایی بود که نقش «پرنسس لیا اورگانا» را در سه ‌گانه اصلی «جنگ ستارگان» ایفا کرده ‌است. همین برای ستاره دار شدن او کافی بود اما عجیب است که نام او را در پیاده روی مشاهیر هالیوود نمی بینیم. او متاسفانه در سن ۶۰ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت اما نامش همیشه در یادها ثبت خواهد ماند.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

دنزل واشینگتن

دنزل واشینگتن کارگردان و بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است. از دهه ۱۹۹۰، با حضورش در فیلم ‌های مختلف و با به‌ تصویرکشیدن زندگی واقعی بعضی از شخصیت ‌ها، همچون استیو بیکو، مالکوم ایکس، رابین کارتر، میلیون بی تالسون، فرانک لوکاس و هرمن بون توجهات بسیاری به‌ سوی خود برانگیخت.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

تا به حال ۲ جایزه آکادمی اسکار و ۳ جایزه گلدن ‌گلوب به دنزل تعلق گرفته ‌است. او بعد از سیدنی پواتیه، دومین شخصیت برجسته و قابل توجه آمریکایی-آفریقایی‌ ست که توانسته جایزه بهترین بازیگر آکادمی را به‌ خاطر نقشش در فیلم «روز تمرین» به ‌دست آورد. با تمام اینها او در پیاده روی مشاهیر هالیوود ستاره ای ندارد. البته امیدواریم که در آینده ای نزدیک، او نیز صاحب یکی از آن ستاره های درخشان شود، زیرا که لیافت اش را دارد.

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس هنرپیشه آمریکایی سینمای هالیوود و مانکن سابق صنعت مد است. او بخاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه «زن زیبا» در سال ۱۹۹۰ لقب ستاره هالیوود را از آن خود کرد، فیلمی که ۴۶۴ میلیون دلار درآمد را به دنبال داشت. همین سابقه کاری به تنهایی برای او کافی بود تا ستاره خود را دریافت کند اما این که چرا او هنوز در مشهورترین خیابان هالیوودی جایگاهی ندارد را نمی دانیم.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

بروس اسپرینگستین

بروس اسپرینگستین خواننده، نوازنده گیتار و آهنگساز موسیقی راک و موسیقی محلی (folk) آمریکایی است. آثار او بیشتر به دلیل نمود موسیقی راک سرزمین مرکزی آمریکا که با ویژگی‌ های پاپ، متن ترانه‌ های شاعرانه، و احساسات آمریکایی متمرکز بر زادگاهش نیوجرسی آمیخته است، مشهور است. یکی دیگر از دلایل شهرت و محبوبیت او کمک‌ ها و تلاش‌ هایی ست که او به برنامه ‌های اعانه و امدادی و برای بازسازی نیوجرسی و محل ‌های دیگر انجام داده است. با تمام اینها، اثری از نام او در پیاده روی مشاهیر هالیوود نیست. بدون شک او یکی از ستاره هایی ست که باید نامش در چنین جایی ثبت شود.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

ویل اسمیت

ویل اسمیت هنرپیشه، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌ کننده آمریکایی است. او آثار قدرتمندی نیز در تلویزیون داشته ‌است. در سال ۲۰۰۷ هفته‌ نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد. او چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده ‌است. همچنین ویل اسمیت در کنار نیکی جَم، ستاره موسیقی رگی‌تون و اِرفا ایسترفی، خواننده پاپ از کوزوو، مراسم رسمی جام جهانی را ۲۰۱۸برعهده داشت.

ویل اسمیت تاکنون دو بار نامزد جایزه اسکار برای فیلم ‌های «علی»(۲۰۰۱) و «به دنبال خوشبختی»(۲۰۰۶) شده‌ است. بدون شک او هم لایق آن است که ستاره ای از خود را در پیاده روی مشاهیر هالیوودی داشته باشد، فرصتی که تا به حال نصیب اش نشده است.

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

منبع :برترین‌ها

نوشته کدامیک از‌‌ افراد مشهور جهان، ستاره‌‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ندارند؟ اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا