تمامی مطالب

اکران جیمز باند جدید به تاخیر افتاد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اکران بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند که طبق اطلاعات قبلی قرار بود اواخر سال ۲۰۱۹ اتفاق بیافتد به تاخیر افتاد و ظاهرا اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم سینمایی خواهیم بود.
طبق آخرین اخباری که درباره این مجموعه مطرح شده جدیدترین اثر این مجموعه که هنوز نام مشخصی ندارد و قرار بود اواخر سال ۲۰۱۹ اکران شود به دلیل بعضی مشکلات به تاخیر افتاده و در چهاردهم فوریه سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. کارگردان فیلم جدید مجموعه جیمز باند کری فوکوناگا است که بیشتر بخاطر کارگردانی فیلم «بدون نام» (Sin Nombre) و فصل اول مجموعه کارآگاه حقیقی (True Detective) شناخته می‌شود. فوکوناگا برای ساخت فصل اول مجموعه کارآگاه حقیقی برنده جایزه امی در بخش بهترین کارگردانی مجموعه درام شد.

فیلم‌برداری جیمز باند جدید در چهارم ماه مارس سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود و دنیل کریگ این‌بار هم برای پنجمین و احتمالا آخرین بار نقش جیمز باند را برعهده خواهد داشت.

شاید جالب باشد بدانید که فوکوناگا اولین کارگردان متولد ایالات متحده آمریکا است که قرار است یک فیلم از مجموعه جیمز باند را کارگردانی کند. پیش از این قرار بود دنی بویل کارگردان انگلیسی فیلم‌هایی چون میلیونر زاغه‌نشین (Slumdog Millionaire) و رگ‌یابی (Trainspotting) جیمز باند جدید را بسازد اما نهایتا مدتی پیش اعلام شد این کارگردان به دلیل زاویه دید متفاوت با تیم از این پروژه جدا شده و نهایتا کار به فوکوناگا سپرده شد‌.
گرچه دلیل مشخصی برای تاخیر اکران فیلم ذکر نشده اما به نظر می‌رسد موضوع با جداشدن دنی بویل از پروژه مرتبط باشد. تاخیری که احتمالا صرف نوشتن یک فیلم‌نامه جدید و آغاز کار کارگردان جدید فیلم خواهد شد.
تا اینجای کار این نکته هم مشخص شده که فیلم‌برداری جیمز باند جدید در چهارم ماه مارس سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود و دنیل کریگ این‌بار هم برای پنجمین و احتمالا آخرین بار نقش باند را برعهده خواهد داشت.

The post اکران جیمز باند جدید به تاخیر افتاد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا