تمامی مطالب

تریلرهای فصل ۲ سریال The Gifted (با استعداد)

بیاتومگ – شبکه فاکس دو تریلر تازه برای فصل ۲ سریال The Gifted (با استعداد) منتشر کرده که دو جبهه جنگ داخلی پیش‌رو میان جهش‌یافته‌ها را برجسته می‌کند، جنگی که بخش بزرگی از فصل دوم را دربر خواهد گرفت. در زیر می‌توانید این تریلرها را با دو کیفیت مختلف دانلود یا مشاهده نمایید.

در پایان فصل اول سریال با استعداد، تشکیلات زیرزمینی به دلیل ایدئولوژی‌های متفاوت از هم پاشید که سبب شد تا برخی از مهم‌ترین اعضای آن، به خصوص پولاریس با بازی اما دومونت، جبهه خود را عوض کنند. سریال با استعداد، یک موفقیت عظیم ثابت‎شده برای همکاری میان شبکه فاکس و کمپانی مارول می‎باشد.

فصل اول سریال، جهش‎یافته‎ها را در دنیایی پادآرمانی معرفی کرد که در آن، انسان‎ها و جهش‎یافته‎ها برای بدست آوردن نتیجه مورد نظر خود در حال مبارزه می‎باشند. مردان ایکس ناپدید شده و تنها یک تشکیلات زیرزمینی باقی مانده تا به جهش‎یافته‎ها کمک کند تا از آمریکا خارج شوند. اما در سایه‎ها، تهدید هل‎فایر کلاب در حال بازگشت بود. پخش فصل ۲ سریال با استعداد قرار است از روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

اولین تریلر فصل ۲ سریال The Gifted (با استعداد)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

دومین تریلر فصل ۲ سریال The Gifted (با استعداد)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلرهای فصل ۲ سریال The Gifted (با استعداد) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا