تمامی مطالب

باکس آفیس ۲۲ شهریور؛ شروع هجومی فیلم راهبه

بیاتومگ – با باکس آفیس ۲۲ شهریور ماه همراه با ما باشید. فیلم ترسناک The Nun (راهبه) در اولین هفته از حضورش بر روی پرده سینماها، توانست فروش ۶۶ میلیون دلاری را در داخل آمریکا بدست بیاورد. این فیلم که در نزدیک به چهار هزار سینما به اکران درآمده بود، بدین ترتیب، صدرنشین جدول باکس آفیس این هفته شد.

فیلم راهبه به کارگردانی کورین هاردی که فیلمی نسخه‌فرعی از مجموعه فیلم‌های احضار روح می‌باشد، با بودجه ۲۲ میلیون دلاری ساخته شده است. این فیلم در خارج از آمریکا، فروش ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرده تا بدین ترتیب، فروش جهانی خود را در اولین هفته از اکرانش به صورت سراسری به مبلغ ۱۶۶ میلیون دلار برساند.

فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Peppermint (نعناع) دیگر فیلم تازه‌اکران‌شده این هفته گیشه می‌باشد که با کسب فروش ۱۸ میلیون دلاری و تنها با صد هزار دلار کمتر نسبت به فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) در جایگاه سوم قرار گرفت. فیلم نعناع که با بازی جنیفر گارنر است و با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارجی خود تنها مبلغ ۱ میلیون دلار را بدست آورده است.

فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه که برای سه هفته متوالی در صدر جدول گیشه قرار داشت، این هفته به جایگاه دوم سقوط کرد. این فیلم تاکنون به فروش جهانی ۱۷۰ میلیون دلاری دست یافته که ۱۴۰ میلیون دلار آن مربوط به فروش فیلم در داخل آمریکا می‌باشد. انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده نیز روند کاهشی فروش فیلم ادامه داشته باشد.

هفته آینده نیز فیلم اکشن و علمی-تخیلی The Predator (غارتگر)، فیلم هیجان‌انگیز A Simple Favor (یک لطف ساده) با بازی بلیک لایولی و آنا کندریک، فیلم درام Unbroken: Path to Redemption (شکست ناپذیر: مسیر رستگاری) و فیلم جنایی و درام White Boy Rick (ریک پسر سفیدپوست) به اکران درخواهند آمد.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ The Nun ۶۶ ۶۶ ۲۲ ۱
۲ Crazy Rich Asians ۱۸ ۱۴۰ ۳۰ ۴
۳ Peppermint ۱۸ ۱۸ ۲۵ ۱
۴ The Meg ۷ ۱۳۳ ۱۳۰ ۵
۵ Searching ۶ ۱۶ ۳
۶ Mission: Impossible – Fallout ۵ ۲۱۳ ۱۷۸ ۷
۷ Christopher Robin ۴ ۹۲ ۶
۸ Operation Finale ۴ ۱۵ ۲۴ ۲
۹ BlacKkKlansman ۳ ۴۴ ۱۵ ۵
۱۰ Alpha ۳ ۳۳ ۵۱ ۴
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۲۲ شهریور؛ شروع هجومی فیلم راهبه اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا