تمامی مطالب

از ساخته جدید جوردن پیل، کارگردان فیلم «برو بیرون» چه می‌دانیم؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جوردن پیل کارگردان ۳۹ ساله آمریکایی که پس از ساخت فیلم «برو بیرون» (Get Out) مورد تمجید منتقدان و توجه رسانه‌ها قرار گرفت، قصد دارد فیلم دوم خود را با نام «Us» بسازد.
فیلم پیشین این کارگردان تقریبا از هر نظر موفق بود. سوای دیدگاه مثبت منتقدان و کارشناس‌های سینمایی که این اثر را یکی از بهترین فیلم‌های سال در نظر گرفتند، فیلم در مراسم اسکار هم توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را به خود اختصاص دهد. جالب‌تر اینکه موفقیت فیلم صرفا در نظرات مثبت کارشناسان و جشنواره‌ها خلاصه نشد و توانست دل مردم را هم به دست آورد. برو بیرون، فیلمی که بسیار کم بودجه بود و با رقمی کمتر از ۵ میلیون دلار ساخته شد در سراسر جهان به فروشی بیش از ۲۵۵ میلیون دلار دست یافت و دهمین فیلم پرسود سال شد. مجموعه این دستاوردها باعث شده بسیاری از علاقه‌مندان به سینما منتظر اثر دوم این کارگردان آمریکایی باشند.

درست شبیه به فیلم قبلی این‌بار هم پیل در کنار کارگردانی اثر، فیلم‌نامه را خواهد نوشت. طبق آنچه Universal اعلام کرده تاریخ اکران فیلم ۱۵ مارس سال ۲۰۱۹ معادل با ۲۴ اسفند سال ۱۳۹۷ خواهد بود.

اما از فیلم جدید پیل به نام Us چه می‌دانیم؟ فعلا مشخص شده که لوپیتا نیونگو (بازیگر فیلم‌هایی چون پلنگ سیاه، دوازده سال بردگی و چندین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان)، وینستون دوک (بازیگر فیلم‌هایی چون پلنگ سیاه و انتقام جویان: جنگ ابدیت)، تیم هایدکر (از جدیدترین کارهای او می‌توان به فیلم ابرقهرمانی مرد مورچه‌ای و زنبورک اشاره کرد) و الیزابت ماس (از بازیگرانی که بخاطر بازی در مجموعه تلویزیونی سرگذشت ندیمه در مرکز توجه‌ها قرار دارد) از بازیگران فیلم جدید جوردن پیل خواهند بود. یکی از حاشیه‌های جالب ساخت این اثر جدید هم حضور دوک نیکلسون، نوه جک نیکلسون معروف در این فیلم سینمایی است. دوک نیکلسون تازه‌کار، قرار است در کنار بازیگران مذکور یکی از نقش‌های فرعی فیلم را ایفا کند.
همانطور که از بررسی فهرست بازیگران Us پیداست جوردن پیل تلاش کرده بازیگرانی را به کار بگیرد که این روزها در مجموعه‌ای از آثار باب طبع و سلیقه مخاطبان به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. درباره فیلم‌نامه اثر جدید پیل تقریبا هیچ اطلاعات موثقی که ارزش بازگوکردن داشته باشد، به بیرون درز نکرده است. فیلم جدید جوردن پیل اولین پروژه او پس از امضای قرارداد با Universal Pictures است؛ قراردادی که بهار سال گذشته امضا شد.
این موضوع هم روشن شده که درست شبیه به فیلم قبلی این‌بار هم پیل در کنار کارگردانی اثر، فیلم‌نامه را خواهد نوشت. طبق آنچه Universal اعلام کرده تاریخ اکران فیلم ۱۵ مارس سال ۲۰۱۹ معادل با ۲۴ اسفند سال ۱۳۹۷ خواهد بود.

The post از ساخته جدید جوردن پیل، کارگردان فیلم «برو بیرون» چه می‌دانیم؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا