تمامی مطالب

تریلر سریال Homecoming (بازگشت به خانه)

بیاتومگ – جولیا رابرتز با نقش‌آفرینی در سریال Homecoming (بازگشت به خانه)، سریالی روانشناختی و هیجان‌انگیز از کمپانی آمازون به دنیای سریال ورود می‌کند. تریلری پیچیده و گیج‌کننده برای این سریال منتشر شده که در زیر می‎توانید با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید. این سریال توسط سم اسماعیل براساس پادکستی به همین نام خلق شده است.

سم اسماعیل علاوه بر مدیریت اجرایی سریال، کارگردانی تمام قسمت‌های فصل اول سریال بازگشت به خانه را در دست دارد. علاوه بر رابرتز، دیگر بازیگران سریال شامل سیسی اسپیسک، درموت مولرونی، بابی کاناول، فرانکی شاو، شی ویگام، الکس کارپوفسکی و مارین ژان بپتیست می‌باشد. شروع پخش سریال بازگشت به خانه از روز جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸) خواهد بود.

خلاصه داستان رسمی سریال بدین شرح است:

“هایدی برگمن با بازی جولیا رابرتز یک مددکار اجتماعی در مرکز اجتماعی انتقال بازگشت به خانه می‌باشد که به بازگشت و گذار سربازان به زندگی شهروندی کمک می‌کنند. والتر کروز با بازی استیون جیمز یکی از آن سربازان است که مشتاق است تا مرحله بعدی زندگی خود را شروع نماید. ناظر هایدی و این تشکیلات، کالین بلفاست با بازی بابی کاناول است، مردی بلندپرواز که خواسته‌های دیوانه‌وار و انگیزه‌های سوال برانگیزی دارد.

چهار سال بعد، هایدی یک زندگی جدیدی را شروع کرده است. او با مادرش با بازی سیسی اسپیسک زندگی می‌کند و به عنوان یک پیشخدمتی در شهر کوچکی کار می‌کند و در همین زمان است که مامور رسیدگی وزارت دفاع با بازی شی ویگام به پیش او می‌آید تا از او در مورد دلیلش برای ترک تسهیلات بازگشت به خانه پرس و جو کند. هایدی کم کم متوجه می‌شود که یک داستان دیگری در پشت داستانی که او به خودش تلقین می‌کرده، قرار دارد.”

تریلر سریال Homecoming (بازگشت به خانه)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر سریال Homecoming (بازگشت به خانه) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا