تمامی مطالب

مینی سریال‌های جذاب برای شب‌های پاییزی

دیدن سریال لطف خاصی دارد، اما بیشتر سریال‌های تراز اول و جذاب دنیا در چندین فصل عرضه می‌شوند و دیدن آن‌ها دل خوش و وقت آزاد می‌خواهد. به همین دلیل افرادی که عاشق سریال دیدن هستند و شب‌ها خسته به منزل می‌آیند، مجالی برای تماشای سریال‌های طولانی ندارند، اما می‌توانند شب‌های پاییزی خود را با مینی‌سریال‌های جذاب سرکنند.

برترین ها – ترجمه از محمد کاملان: دیدن سریال لطف خاصی دارد اما بیشتر سریال‌های تراز اول و جذاب دنیا در چندین فصل عرضه می‌شوند و دیدن آن‌ها دل خوش و وقت آزاد می‌خواهد. به همین دلیل افرادی که عاشق سریال دیدن هستند و شب‌ها خسته به منزل می‌آیند، مجالی برای تماشای سریال‌های طولانی ندارند اما می‌توانند شب‌های پاییزی خود را با مینی‌سریال‌های جذاب سرکنند.

به همین دلیل در ادامه به فهرست جذاب‌ترین مینی‌‌سریال‌هایی که این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند اشاره خواهیم کرد. در این فهرست سعی کرده‌ایم سبک‌های مختلف را در نظر بگیریم و بدون شک یک یا چند سریال که در ادامه معرفی می‌کنیم نظر شما را خواهد گرفت.

مینی‌سریال The End of the F***ing World

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

جیمز و آلیسا ۱۷ سال بیشتر ندارند اما با همین سن کم حسابی دلشان از زمانه گرفته و امیدی به آ‌ینده ندارند. پدر آلیسا خانواده‌اش را ترک کرده و مادر جیمز خودکشی کرده است. دست روزگار این دو جوان را با هم آشنا می‌کند و تصمیم می‌گیرند از شهرشان فرار کنند.

سفری که این دو جوان در پیش‌رو دارند سفری مخاطره‌‌آمیز و عجیب است و در این سریال با فیلم‌نامه‌ای طرف هستیم که حوادث آن را به راحتی نمی‌توان پیش‌بینی کرد. سادگی و خام بودن این دو جوان و همچنین روحیه حساس آن‌ها باعث شده است این سریال مورد علاقه جوانان قرار بگیرد.

مینی‌سریال Patrick Melrose

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

امکان ندارد بندیکت کامبریچ در فیلم یا سریالی حضور پیدا کند و این مجموعه بد از آب در بیاید. مینی‌سریال Patrick Merlose نیز به لطف حضور این هنرپیشه دوست‌داشتنی مجموعه‌ای بسیار جذاب است که به دیدنش می‌ارزد.

در این سریال بندیکت نقش اشراف‌زاده‌ای با نام پاتریک ملروز را بازی می‌کند. وی در کنار ثروت زیاد از بیماری‌های روانی رنج می‌برد و مشکلات خاص خودش را دارد. پاتریک در دوران کودکی مورد سوء‌رفتار پدرش واقع شده بود اما در بزرگسالی به فردی سرشناس در جامعه تبدیل می‌شود.

این سریال داستان اشراف‌زاده‌ای را روایت می‌کند که درمان ضربه‌های روحی خود را در اعتیاد و الکل پیدا کرده است. داستان این ‌مینی‌سریال پیچیدگی‌های خاصی دارد و بدون شک برای شما جذاب خواهد بود.

مینی‌سریال Mosaic

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

داستان این مجموعه دقیقاً از انتهای آن و جایی که نقش اول مجموعه به قتل رسیده شروع می‌شود. یک نویسنده کتاب‌های کودکان با نام اولیویا در ابتدای این مینی‌سریال کشته می‌شود و اریک نیل را به عنوان مظنون اصلی در سریال خواهیم شناخت.

مینی‌سریال Mosaic مجموعه‌ای از فلش‌بک‌هایی به گذشته است تا اتفاق‌هایی که برای این نویسنده مرحوم افتاده را روایت کند. به این ترتیب می‌توان گفت در این سریال با داستانی جنایی و جذاب طرف هستیم که بعید به نظر می‌رسد بتوانید انتهای آن را پیش‌بینی کنید.

مینی‌سریال Picnic at Hanging Rock

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

سه دختر دبستانی به همراه معلمشان پس از اینکه به منطقه‌‌ای اسرارآمیز برای گردش می‌روند در این منطقه در روز ولنتاین گم می‌شوند. در این مینی‌سریال با داستانی رمزآلود و پیچیده طرف هستیم که مخاطب را مجذوب خود می‌کند.

ناتالی دورمر زیبارو نقش اول این مجموعه را بر عهده دارد و پیشنهاد می‌کنیم تماشای این سریال کوتاه و سرگرم کننده را به برنامه‌های شب‌های پاییزی خود اضافه کنید.

مینی‌سریال The Beauty Inside

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

فردی با نام الکس که داستان این سریال بر اساس زندگی او روایت شده است یک روز صبح در غالب انسانی متفاوت از خواب بیدار می‌شود. الکس از این رویداد حسابی سردرگم شده و و به خوبی نمی‌تواند عشقش را انتخاب کند.

سریال The Beauty Inside روایت عشق و دلدادگی است و به عاشق‌پیشه‌ها و علاقه‌مندان به داستان‌های احساسی توصیه می‌شود.

مینی‌سریال ۱۳ Reasons Why

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

اگر از طرفداران سریال‌های تلویزیونی باشید به احتمال زیاد نام این سریال را شنیده‌اید، سریال ۱۳ Reasons Why بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. در این مجموعه با کِلی آشنا می‌شویم وی دلداده دختری با نام هانا است که مدتی پیش خودکشی کرده و این پسر نوجوان هفت نوار کاست را که توسط هانا ضبط شده را پیدا می‌کند.

در این نوارها، هانا به ۱۳ دلیلی اشاره می‌کند که باعث شده به زندگی‌اش خاتمه دهد. این سریال عشق و دلدادگی نوجوان‌ها را به تصویر می‌کشد و داستانی رمز‌آلود و جذاب دارد. مشاهده این سریال باعث می‌شود توجه بیشتری به اطرافیان خود داشته باشیم و حس و حال آن‌ها را بیشتر درک کنیم.

مینی‌سریال The Alienist

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

داستان این سریال در اواخر قرن ۱۹ میلادی رخ می‌دهد، در آن زمان قتل‌هایی رخ داده که به‌ آئین یا مراسم خاصی نسبت داده می‌شود در نتیجه فردی که قرار است در آینده رئیس جمهور شود به همراه یک روانشناس و یک گزارشگر جنایی دست‌به کار می‌شوند تا پرده از راز این قتل‌ها بردارند.

قاتل یا قاتلین این سریال سوژه‌های خود را از میان کودکان انتخاب می‌کنند و با مجموعه‌ای جنایی طرف هستیم که فضای سنگین و رمزآلودی دارد.

مینی‌سریال Ascension

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

در سال ۱۹۶۳ دولت آمریکا پروژه‌ای را برای اعزام ۱۰۰ مرد و زن به یک سفینه‌فضایی که قرار است ماموریتی ۱۰۰ ساله را داشته باشد شروع می‌کند. این پروژه با هدف زنده نگه‌ داشتن نژاد انسان‌ها انجام شده است.

در این پروژه همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا اینکه پس از ۵۰ سال زن جوانی به صورت مشکوکی جان خود را از دست می‌دهد. این امر باعث می‌شو‌د سرنشینان این سفینه‌فضایی در خصوص دلیل واقعی آن‌ها برای اعزام به این سفرفضایی مشکوک شوند و تحقیقاتی را انجام دهند.

مینی‌سریال Ascension فضایی کاملاً رمزآلود دارد و داستان پیچیده این سریال حسابی شما را در شب‌های پاییزی سرگرم خواهد کرد.

مینی‌سریال The Sinner

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

زن جوانی با نام کورا، فرد غریبه‌ای را در حضور چندین نفر با ضربات چاقو به قتل می‌رساند، دختر و همسرش نیز در این حادثه شاهد به قتل رساندن این فرد غریبه توسط کورا بودند. در این بین کورا از کرده خود باخبر نیست و نمی‌داند چرا یک انسان غریبه را بیرحمانه به قتل رسانده است.

این سریال روایتی جنایی و کارگاهی دارد و ماموران پلیس به دنبال پیدا کردن انگیزه‌ای هستند که این زن اقدام به قتل کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به مجموعه‌های جنایی علاقه دارید حتماً پای تماشای مینی‌سریال The Sinner بنشینید.

مینی‌سریال The Orville

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

سفینه‌ای اکتشافی با نام Orville به همراه خدمه‌‌اش در فضای لایتنهایی به دنبال ماجرا و هیجان است. این سریال در کنار هیجان و شگفتی‌هایی که به دنبال دارد از ته‌مایه شوخی و خنده نیز برخوردار است و تماشای آن‌لحظه‌های شادی را برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد. مینی‌سریال The Orville را به علاقه‌مندان مجموعه معروف استارترک پیشنهاد می‌کنیم.

مینی‌سریال Birdsong

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

در این سریال جوانی با نام استفان که روحیه حساس و لطیفی دارد عاشق و دلداده بانوی فرانسوی می‌شود. در این بین جنگ نیز فرا می‌رسد و استفان لباس رزم به تن می‌کند و عازم میادین نبرد می‌شود.

اما مهر این بانوی فرانسوی همچنان در دل استفان شعله‌ور است و حتی بیرحمی جنگ نیز نمی‌تواند شعله عشق استفان را خاموش کند. این مینی‌سریال روایتی جذاب از عشق و دلدادگی دارد و به علاقه‌مندان مجموعه‌های عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

مینی‌سریال Altered Carbon

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

این سریال داستان انسان‌های قرن ۲۷ میلادی را روایت می‌کند و داستان آن در زمان آینده می‌گذرد. در آن زمان شخصیت انسان‌ها به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شود و قابل دانلود در بدن افراد دیگر است، به لطف این ویژگی انسان‌ها قادر هستند چندین زندگی مختلف را تجربه کنند.

داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و مردی ثروتمند، شخصیت اول داستان را استخدام می‌کند تا پرده از جنایتی بردارد.

با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر به سریال‌هایی که داستان‌ آن‌ها در آینده رخ می‌دهد علاقه دارید حتماً به تماشای مینی‌سریال Altered Carbon بنشینید.

مینی‌سریال Alias Grace

سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد

در این سریال شاهد روایت زندگی دختری با نام گریس هستیم، این دختر خدمتکار به قتل اربابش متهم شده است اما هیچ خاطره‌ای از روزی که مرتکب قتل شده ندارد. از طرف دیگر تمامی شواهد دست داشتن گریس در قتل اربابش را تأیید می‌کند.

به همین دلیل ۱۰ سال است که گریس در زندان به‌سر می‌برد تا اینکه پزشکی با نام سیمون جوردن به این فکر می‌افتد که به گریس در به خاطر آوردن رویدادهای روز قتل کمک کند. این سریال پیچش‌های داستانی جذابی دارد و بدون شک از دیدن آن‌ لذت خواهید برد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران مینی‌سریال‌ها هستید و عنوان خوبی را سراغ دارید که برای مشاهده در شب‌های پاییزی مناسب است در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان نام و مشخصات این مینی‌سریال‌ها قرار دهید.

منبع :برترین‌ها

نوشته مینی سریال‌های جذاب برای شب‌های پاییزی اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا