تمامی مطالب

آرون پال به فصل ۳ سریال Westworld (وست‌ورلد) پیوست

بیاتومگ – آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، به جمع بازیگران سریال Westworld (وست‌ورلد) برای نقش‌آفرینی در فصل سوم آن پیوسته است. اولین فصل از سریال وست‌ورلد در سال ۲۰۱۶ پخش شد و پخش دومین فصل آن نیز چندی پیش در پایان بهار سال جاری به پایان راه خود رسید.

بدون شک، سریال وست‌ورلد از لحاظ داستانی یکی از پیچیده‌ترین سریال‌های حال حاضر دنیای سریال است و مطمئنا با بازگشت سریال با فصل سوم خود در طی یک یا دو سال آینده، این موضوع همچنان پابرجا خواهد بود. مدیران اجرایی سریال وست‌ورلد، لیسا جوی و جاناتان نولان، از فصل سوم به عنوان تغییری بنیادی و اساسی یاد کردند.

قسمت آخر فصل ۲ سریال Westworld (وست‎ورلد)

بنابر گزارش‌ها، آرون پال قرار است نقش یکی از کاراکترها را در فصل سوم بازی کند که حضوری ثابت و منظم در داستان خواهد داشت. هر چند، اینکه این کاراکتری که او بازی می‌کند یک انسان است یا یک میزبان یا میزبانی که به طور اشتباه بر این باور است که یک انسان می‌باشد، همچنان نامشخص است.

آرون پال پس از ایفای نقش جسی پینکمن در سریال بریکینگ بد، نقش‌های متعددی در دنیای فیلم و سریال ایفا کرده و حال، علاوه بر اینکه در سریال وست‌ورلد نقش‌آفرینی خواهد کرد، در سریال ?Are You Sleeping (آیا خوابیدی؟) محصول کمپانی اپل به بازیگری خواهد پرداخت. هنوز تاریخ پخشی برای فصل سوم سریال وست‌ورلد اعلام نشده است.

نوشته آرون پال به فصل ۳ سریال Westworld (وست‌ورلد) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا