تمامی مطالب

هنری کویل همچنان سوپرمن باقی خواهد ماند

بیاتومگ – در طی چند روز گذشته، خبرها و گزارش‌هایی در مورد خروج هنری کویل از نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی منتشر شده بود اما در نهایت، این خبر توسط مدیر برنامه این بازیگر و همچنین کمپانی برادران وارنر تکذیب و رد شد. هنری کویل نقش سوپرمن را برای اولین بار در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) به کارگردانی زاک اسنایدر در سال ۲۰۱۳ به تصویر کشید.

پس از آن، او در سال ۲۰۱۶ و در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت) در مقابل شوالیه تاریکی با بازی بن افلک قرار گرفت. در نهایت نیز وی این نقش را در فیلم Justice League (لیگ عدالت) بازی کرد. گرچه از زمان اولین فیلم مستقل سوپرمن با بازی هنری کویل حدود ۵ سال می‌گذرد اما هنوز کمپانی برادران وارنر تصمیمی برای ساخت فیلم دوم آن ندارد.

توییت مدیر برنامه هنری کویل

به دنبال خبرها در مورد خروج هنری کویل از نقش سوپرمن، مدیر برنامه وی در شبکه اجتماعی توییتر این موضوع را به طور رسمی رد کرد. وی همچنین خبر از انتشار بیانیه‌ای از سوی کمپانی برادران وارنر نیز داده است. این بیانیه به طور مستقیم خروج کویل از نقش سوپرمن را رد نمی‌کند و تنها کور سوی امیدی برای طرفداران این بازیگر می‌باشد. در بیانیه کمپانی آمده است:

“در حالی که هیچ گونه تصمیمی در رابطه با فیلم‌های آینده سوپرمن گرفته نشده اما ما همیشه احترام زیادی برای هنری کویل داشتیم و از رابطه عالی خود با او راضی بودیم و همه اینها بدون تغییر باقی مانده است.”

نوشته هنری کویل همچنان سوپرمن باقی خواهد ماند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا