تمامی مطالب

یک فیلم مستند و یک انیمیشن؛ جدیدترین خریدهای سرویس استریم اپل

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اپل درباره بعضی از خدمات و محصولات جدیدش بسیار راز‌نگه‌دار عمل می‌کند، از این جمله می‌توان به سرویس استریم اپل اشاره کرد. پلتفرمی که باید با رقبای قدری همچون نت‌فلیکس رقابت کند. به هر حال از همین حالا اخبار متفاوتی درباره تصمیمات جدید اپل، قراردادها و فیلم‌هایی که قرار است در سرویس جدیدش نمایش دهد، به گوش می‌رسد. از جمله اینکه در جدیدترین اخبار مربوط به خریدهای اپل از حق پخش دو اثر نام برده شده. ظاهرا اپل حق پخش جهانی یک فیلم مستند جذاب به نام The Elephant Queen و یک انیمیشن تحت عنوان Wolfwalkers را خریداری کرده است. فیلم مستند که توسط Victoria Stone و Mark Deeble کارگردانی شده روایتگر زندگی گروهی از فیل‌ها است که در برابر یک خشکسالی قرار گرفته‌اند و باید از منطقه‌ای به منطقه دیگر مهاجرت می‌کنند. با وجود خشکسالی فعلی چالش برای فیل مادر اینجاست که ممکن است یکی از فیل‌های کوچکتر از پس این سفر برنیاید و در راه تلف شود.

سرویس استریم اپل حق پخش جهانی یک فیلم مستند جذاب به نام The Elephant Queen و یک انیمیشن تحت عنوان Wolfwalkers را خریداری کرده است.

نکته جالب این مستند در ارتباط نزدیک میان سازندگان اثر و گروه فیل‌ها است‌. ظاهرا دو کارگردان این فیلم مستند به مدت چهارسال همه زندگی خود را وقف بررسی این فیل‌ها و زندگی‌شان کرده‌اند. ارتباط شخصی میان سازندگان اثر و موجودات زنده باعث شده نهایتا این مستند بتواند نشانه‌های تکان‌دهنده‌ای از شباهت تصمیمات و رفتارهای فیل و انسان را نشان دهد. این مستند که Chiwetel Ejiofor را هم در نقش راوی به خدمت گرفته (بازیگر آثاری چون دوازده سال بردگی و دکتر استرنج) در روزهای گذشته در جشنواره فیلم تورنتو هم به نمایش درآمده و با جلب توجه شرکت اپل، حال یکی از جدیدترین خریدهای این شرکت برای پخش در سرویس تلویزیونی‌اش به حساب می‌آید.
بد نیست به این‌ نکته هم اشاره کنیم که پیش از آغاز جشنواره فیلم تورنتو اپل دست به خرید یک انیمیشن به نام Wolfwalkers به کارگردانی Tomm Moore زد. این کارگردان پیش از این دوبار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. در این اثر سینمایی یک شکارچی گرگ در دوره‌ای از تاریخ که گرگ‌ها موجودات شومی تلقی می‌شدند همراه با دخترش برای پاک‌سازی و شکار گرگ‌ها به ایرلند می‌رود اما وقایعی باعث می‌شود که دختر کوچک خود به یک گرگینه بدل شود و داستان انیمیشن با این گره، جذابیت دوچندان پیدا کند.

The post یک فیلم مستند و یک انیمیشن؛ جدیدترین خریدهای سرویس استریم اپل appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا