تمامی مطالب

باکس آفیس ۱۵ شهریور؛ یکه‌تازی فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه برای سومین هفته

بیاتومگ – با باکس آفیس ۱۵ شهریور ماه همراه با ما باشید. فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) در سومین هفته اکرانش بر روی پرده سینماها، با ثباتی نسبی در فروشش نسبت به هفته گذشته، همچنان بدون هیچ چالشی از سوی دیگر فیلم‌ها، در صدر جدول باکس آفیس ایستاده است. این فیلم در این هفته به فروش داخلی ۳۳ میلیون دلاری دست یافته است.

فروش این هفته فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه نسبت به هفته گذشته، حدود ۸ درصد افت داشته که از دلایل اصلی برای صدرنشینی این فیلم برای سومین هفته متوالی است. این فیلم تاکنون به فروش کلی ۱۲۲ میلیون دلاری در داخل آمریکا و فروش کلی ۲۰ میلیون دلاری در خارج از آمریکا دست یافته که جمعا فروش جهانی ۱۴۲ میلیون دلار را حاصل می‌کند.

فیلم The Meg (مگ) در اولین هفته اکرانش در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت اما پس از آن، در سه هفته متوالی، جایگاه دوم جدول باکس آفیس را از آن خود کرده است. فیلم مگ در چهارمین هفته حضورش در گیشه، با کسب فروش داخلی ۱۵ میلیون دلاری، فروش کلی داخلی خود را به مبلغ ۱۲۵ میلیون دلار افزایش داد. فروش خارج از آمریکا فیلم نیز ۳۴۷ میلیون دلار است که جمعا فروش جهانی ۴۷۲ میلیون دلاری را برای فیلم به ارمغان می‌آورد.

باکس آفیس ۱۵ شهریور؛ یکه‌تازی فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه برای سومین هفته

فیلم هیجان‌انگیز Operation Finale (عملیات نهایی) در اولین هفته کامل حضورش در گیشه، به فروش ۹ میلیون دلاری دست یافت و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم در دو روز اکران خود در دو هفته پیش، ۲ میلیون دلار بدست آورده که جمعا فروش جهانی ۱۱ میلیون دلاری را برای این فیلم که با بودجه ۲۴ میلیون دلاری ساخته شده، به ارمغان می‌آورد.

فیلم Searching (جستجو کردن) در دومین هفته اکرانش بر روی پرده سینماها، افزایش فروش ۱۷۰۰ درصدی نسبت به هفته گذشته را تجربه کرد. این فیلم با بدست آوردن فروش داخلی ۹ میلیون دلاری در این هفته از جایگاه ۲۵ به ۵ جدول باکس آفیس صعود کرده است. این فیلم تاکنون فروش ۱۱ میلیون دلاری در داخل آمریکا و ۷ میلیون دلاری در خارج آمریکا بدست آورده که جمعا فروش جهانی ۱۸ میلیون دلاری را حاصل می‌کند. فیلم علمی-تخیلی Kin (خویشاوند) نیز نتوانست در اولین هفته اکرانش خود را به جمع ده فیلم پرفروش هفته برساند.

هفته آینده نیز فیلم درام God Bless the Broken Road (خدا جاده شکسته را برکت دهد)، فیلم ترسناک The Nun (راهبه) و فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Peppermint (نعناع) بر روی پرده سینماها به اکران درخواهند آمد.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ Crazy Rich Asians ۳۳ ۱۲۲ ۳۰ ۳
۲ The Meg ۱۵ ۱۲۵ ۱۳۰ ۴
۳ Mission: Impossible – Fallout ۱۰ ۲۰۸ ۱۷۸ ۶
۴ Operation Finale ۹ ۱۱ ۲۴ ۱
۵ Searching ۹ ۹ ۲
۶ Christopher Robin ۸ ۸۸ ۵
۷ Alpha ۷ ۲۹ ۵۱ ۳
۸ BlacKkKlansman ۶ ۱۰ ۱۵ ۴
۹ The Happytime Murders ۶ ۱۸ ۴۰ ۲
۱۰ Mile 22 ۵ ۳۳ ۵۰ ۳
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۱۵ شهریور؛ یکه‌تازی فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه برای سومین هفته اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا