تمامی مطالب

تریلر فصل ۵ سریال انیمیشنی BoJack Horseman (بوجک هورسمن)

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس تریلری برای فصل ۵ سریال انیمیشنی BoJack Horseman (بوجک هورسمن) منتشر کرده که در آن، به بازگشت این سریال انیمیشنی در جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) اشاره می‌شود. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید.

این سریال انیمیشنی با صداپیشگی ویل آرنت در نقش اصلی است و برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ پخش شد. داستان سریال انیمیشنی بوجک هورسمن که در واقع، یک برداشت کمدی و تیره از زندگی فردی مشهور پس از به اتمام رسیدن دوره شهرتش می‌باشد و کشمکش‌های یک بازیگر سابق تلویزیونی با اعتیاد و بیماری روانی را دنبال می‌نماید.

در فصل چهارم سریال انیمیشنی بوجک هورسمن، او خواهر ناتنی خود به نام هولیهاک را برای ارتباط برقرار کردن با مادر گوشه‌گیرش می‌فرستد و زمانی که خواهرش او را برادر خطاب می‌کند، او سرانجام این احساس را پیدا می‌کند که شاید در نهایت یک خانواده واقعی دارد. او همچنین فرصتی دیگری برای کار پایدار پیدا کرده چراکه او و مدیر برنامه‌هایش قراردادی برای حضور بوجک هورسمن در نقش اصلی یک سریال به امضا رساندند. با این حال، این تریلر منتشر شده برای فصل ۵ سریال انیمیشنی بوجک هورسمن این موضوع را به وضوح بیان می‎کند که مسیر رسیدن به خوشحالی و خوشبختی آسان و راحت نیست.

تریلر فصل ۵ سریال انیمیشنی BoJack Horseman (بوجک هورسمن)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر فصل ۵ سریال انیمیشنی BoJack Horseman (بوجک هورسمن) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا