تمامی مطالب

ریان جانسون کارگردانی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) با بازی دنیل کریگ را برعهده گرفت

بیاتومگ – کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، ریان جانسون، سکان‌دار کارگردانی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) شد. این فیلم رازآلود با بازی دنیل کریگ می‌باشد. ریان جانسون در حال حاضر مشغول توسعه یک مجموعه فیلم سه‌گانه کاملا تازه در دنیای جنگ ستارگان می‌باشد، هرچند، مشخص نیست که چه زمانی تولید آنها شروع می‎‌شود.

دنیل کریگ قرار است برای آخرین بار در فیلم Bond 25 (باند ۲۵) نقش جیمز باند را به تصویر بکشد. قبلا از دنیل بویل به عنوان کارگردان فیلم یاد شده بود اما او به دلیل اختلافاتی از این سمت کناره‌گیری کرد تا این جایگاه فعلا خالی بماند و تهیه‌کنندگان جستجویی گسترده برای پیدا کردن کارگردانی تازه را آغاز نمایند.

دنیل کریگ – فیلم‌های Bond (باند)

بنابر گزارش‎ها، دنیل کریگ با نقش‌آفرینی در فیلم چاقوها بیرون موافقت کرده است. او نقش کاراگاهی را بازی خواهد که مسئولیت حل معمای قتلی به او واگذار می‌شود. ریان جانسون علاوه بر کارگردانی فیلم، نویسندگی فیلمنامه آن را نیز در دست دارد. بنابر گفته‌ها، فیلم چاقوها بیرون تمایل و شباهتی به فیلم‌های قبلی جانسون همچون Looper (لوپر) و Brick (آجر) دارد.

هنوز هیچ کمپانی حقوق این فیلم را خریداری نکرده و انتظار می‌رود که در جشنواره فیلم تورنتو سال ۲۰۱۸، کمپانی‌های علاقه‌مند سعی در بدست آوردن حقوق این فیلم بکنند. انتظار می‌رود تولید فیلم چاقوها بیرون در ماه نوامبر سال جاری میلادی شروع شود و احتمالا در نوامبر یا دسامبر سال ۲۰۱۹ بر روی پرده سینماها به اکران درخواهد آمد.

نوشته ریان جانسون کارگردانی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) با بازی دنیل کریگ را برعهده گرفت اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا