تمامی مطالب

سریالی براساس مجموعه رمان فانتزی The Witchlands (سرزمین جادوگران) ساخته می‌شود

بیاتومگ – به لطف کمپانی جیم هنسون، مجموعه رمان فانتزی The Witchlands (سرزمین جادوگران) نوشته سوزان دنارد تبدیل به سریال خواهد شد. دنارد و مدیر بخش سریال کمپانی جیم هنسون به نام هیل استنفورد از برنامه‌ها برای ساخت سریالی اکشن-زنده براساس این مجموعه رمان در رویداد دراگون‌کان خبر دادند.

تاکنون دو رمان و همچنین یک رمان نسخه فرعی در این مجموعه رمان به چاپ رسیده و سومین کتاب نیز با نام Bloodwitch (بلادویچ) قرار است در فوریه سال ۲۰۱۹ عرضه شود. اتفاقات این مجموعه رمان در قاره‌ای رخ می‌دهد که در آن، سه امپراطوری تحت قرارداد متارکه جنگی ۲۰ ساله که در حال نزدیک شدن به پایان خود است، در حال حکومت کردن می‎باشند.

مجموعه رمان فانتزی The Witchlands (سرزمین جادوگران)

برخی افراد دارای توانایی‌های جادویی هستند که ویچری یا جادوگری نامیده می‌شود و در حالی که هر کسی که با چنین قدرتی به دنیا می‌آید، باارزش است اما برخی جادوگران از دیگران ارزش بیشتری دارند. این مجموعه کتاب، دو دوست صمیمی که یک تروویچ به نام سافیا و یک ترِدویچ به نام ایسولت می‌باشند را دنبال می‌کند که نمی‌خواهند هیچ کاری با این جنگ پیش‌رو داشته باشند.

علاوه بر این دو نفر، یک ویندویچ به نام شاهزاده مریک و یک بلادویچ به نام ایدوآن که هر کدام سهمی در آنچه قرار است رخ بدهد، دارند نیز قصدی برای دخالت در این جنگ ندارند. زمانی که جادوگری نادر و باارزش سافیا آشکار می‌شود، تمام چهار کاراکتر متوجه می‌شوند که وارد فتنه‌های سیاسی سرزمینشان شدند و این در حالی است که توسط کسانی که برای بدست آوردن تروویچ حاضر به کشتن نیز هستند، در حال تعقیب و کنترل می‌باشند.

نوشته سریالی براساس مجموعه رمان فانتزی The Witchlands (سرزمین جادوگران) ساخته می‌شود اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا