تمامی مطالب

تریلر فیلم ۲۲July (بیست و دوی جولای)

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس تریلری رسمی برای فیلم ۲۲July (بیست و دوی جولای) منتشر کرده است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم مستند-درام در دستان پل گرینگرس است. در زیر می‎‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. این فیلم داستان واقعی حملات سال ۲۰۱۱ در نروژ را بازگو می‌کند.

این حملات توسط تروریست جناح راست اندرس برینگ بریویک به اجرا درآمده بودند و جمعا منجر به مرگ ۷۷ نفر شد که به مرگبارترین حمله تروریستی در تاریخ این کشور تبدیل شده است. بریویک پس از اینکه یک خودروی بمب گذاری‌شده را در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۱ در شهر اوسلو منفجر کرد و منجر به مرگ ۸ نفر شد، با تیراندازی به افرادی که در یک اردوی تابستانی نوجوانان در جزیره یوتویا شرکت کرده بودند، ۶۹ نفر را به قتل رساند.

این فیلم به بررسی حمله بریویک از دیدگاه‌های مختلف می‌پردازد اما عمدتا، آن را از دیدگاه یک بازمانده حمله به این اردو بازگو می‌کند. این فیلم قرار است در جشنواره ونیز سال ۲۰۱۸ به اکران دربیاید و به منظور واجد شرایط شدن برای اسکار نیز قرار است به صورت محدود بر روی پرده سینماها اکران شود و سپس در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ (۱۰ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس نتفلیکس عرضه خواهد شد.

تریلر فیلم ۲۲July (بیست و دوی جولای)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر فیلم ۲۲July (بیست و دوی جولای) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا