تمامی مطالب

فیلم جدیدی از مجموعه فیلم Police Academy (دانشکده پلیس) در راه است

بیاتومگ – بازیگر استیو گوتنبرگ در شبکه‌های اجتماعی آشکار کرده که مجموعه فیلم‌های Police Academy (دانشکده پلیس) ممکن است به زودی بازگردد. مجموعه فیلم‌های دانشکده پلیس با فیلمی به کارگردانی هیو ویلسون در سال ۱۹۸۴ آغاز شد که در آن، گوتنبرگ به همراه کیم کترال و جی دبلیو بیلی و تعدادی دیگر نقش‌آفرینی می‌کردند.

فیلم دانشکده پلیس سال ۱۹۸۴ موفقیت بزرگی در گیشه بدست آورد که نتیجه آن نیز ساخت چندین دنباله برای آن در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی است. از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی، زمانی که خالق این مجموعه فیلم پل ماسلانسکی شروع به کار بر روی یک فیلمنامه کرد، شایعاتی در مورد ساخت هشتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های دانشکده پلیس منتشر شد.

فیلم Police Academy (دانشکده پلیس)

متاسفانه در سال ۲۰۰۶، این پروژه به طور موقت متوقف شد و از آن زمان برای بیش از یک دهه در بخش توسعه گیر کرده است. آخرین خبر در مورد این پروژه نیز زمانی به گوش رسید که در سال ۲۰۱۲، جرمی گاریلیک برای بازنویسی فیلمنامه به خدمت گرفته شد. خوشبختانه، به نظر می‌رسد که همچنان امید برای ساخت هشتمین فیلم دانشکده پلیس وجود دارد.

بازیگر این مجموعه یعنی استیو گوتنبرگ در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر، تایید نمود که ساخت و توسعه فیلم دانشکده پلیس ۸ همچنان در دستور کار قرار دارد. او در توییتر خود نوشت:

“فیلم بعدی دانشکده پلیس در راه است. هنوز جزییات آن در دسترس نیست اما خبرهای خوشی در راه است.”

نوشته فیلم جدیدی از مجموعه فیلم Police Academy (دانشکده پلیس) در راه است اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا