تمامی مطالب

آخرین تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو)

بیاتومگ – کمپانی دیزنی آخرین تریلر رسمی را برای فیلم اکشن-زنده جدید خود به نام فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو) منتشر کرده است که در زیر می‌توانید با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود کنید. این فیلم توسط لاسه هالستروم کارگردانی شده و فیلمنامه آن را اشلی پاول و تام مک‌کارتی قلم زده است.

این فیلم، اقتباسی اکشن-زنده بر اساس داستان فندق‌شکن می‌باشد و در آن، منکنزی فوی نقش یک دختر جوان به نام کلارا را بازی می‌کند که در آستانه کریسمس برای ماجراجویی درگیر با شاهزاده‌های فندق‌شکن جسور، پادشاهان موش صحرایی، پری‌های آبنبات رقاص و چیزهای دیگری راهی می‌شود.

وظیفه کارگردانی فیلمبرداری دوباره بخش‌هایی از فیلم را جو جانستون در دست دارد. دیگر بازیگران فیلم شامل برنده جایزه اسکار مورگان فریمن در نقش پدر عجیب کلارا به نام دروسمایلر و هلن میلر در نقش مادر گینگر می‌باشد. کیرا نایتلی نیز نقش یک پری آبنبات را در این فیلم بازی می‎کند. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸) به اکران در بیاید. خلاصه داستان فیلم به این صورت است:

“تمام آنچه که کلارا می‌خواهد، یک کلید است، کلیدی که جعبه‌ای را باز خواهد کرد که در آن هدیه‌ای باارزش از مادر مرحومش قرار گرفته است. یک رشته نخ طلایی در جشن کریسمس سالیانه پدرش در جلوی او ظاهر می‌شود و او را به سمت بدست آوردن این کلید هدایت می‌کند و بلافاصله، او از دنیایی عجیب، مرموز و موازی سر در می‌آورد. در آنجا کلارا با سربازی به نام فیلیپ، یک گروه موش و نایب السلطنه برخورد می‌کند. این نایب السلطنه بر سه قلمرو به نام‌های سرزمین برف‌ها، سرزمین گل‌ها و سرزمین شیرینی‌ها حکومت می‌کند. کلارا و فیلیپ برای پیدا کردن کلید و برگرداندن توازن به دنیا باید با شجاعت با چهارمین قلمرو روبه‌رو شوند، قلمرویی که خانه مادر گینگر ستمگر می‌باشد.”

تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته آخرین تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا