تمامی مطالب

تیزر تازه فصل ۹ سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)

بیاتومگ – شبکه ای‎ام‎سی تیزری برای فصل ۹ سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر کرده که بر روی مناقشه و کشمکش در حال شعله‌ور شدن میان ریک، مگی و دریل متمرکز شده است، مناقشه و کشمکشی که می‌تواند به یک جنگ داخلی میان آنها تبدیل شود. در زیر می‎توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

طرفداران می‎دانند که با بازگشت این سریال آخرالزمانی و زامبی‎محور در پاییز سال جاری با فصل نهم خود، تغییرات بزرگی در انتظارش قرار دارند. یکی از بزرگترین تغییرات نیز خروج اندرو لینکلن، یکی از بازیگران اصلی سریال از همان قسمت آغازین، از نقش ریک گرایمز است. از همین رو، با خروج لینکلن در این فصل، بازیگر سابق سریال، جان برنتال، برای به تصویر کشیدن دوباره نقش شین در یک قسمت و احتمالا به صورت توهم و خیال حضور خواهد داشت.

یکی دیگر از دگرگونی‎های سریال در فصل نهم، حضور بسیار اندک لورن کوهن در نقش مگی خواهد بود. او تنها در تعداد انگشت‎شماری قسمت در این فصل حضور پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می‎رود که به دنبال قوس داستانی جنگ تمام عیار و صحنه‎های اکشن بی‎شمار فصل هشتم، فصل نهم سریال به جای نبرد و جنگ، بیشتر در مورد ساخت و ساز باشد.

بنابر گزارش‌ها، کوهن و لینکلن تنها در شش قسمت از این فصل حضور خواهند داشت، پس می‎‌توان انتظار داشت که مناقشه بین آنها تا پایان نیمه اول فصل نهم به پایان برسد. بازیگران جدیدی که در فصل نهم به سریال مردگان متحرک اضافه خواهند شد شامل لورن ریدلوف در نقش کانی، النور متسورا در نقش یومیکو و دن فوگلر در نقشی نامشخص می‎باشد. پخش فصل ۹ سریال مردگان متحرک قرار است از روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ (۷ اکتبر ۲۰۱۸) آغاز شود.

تیزر فصل ۹ سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تیزر تازه فصل ۹ سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا