تمامی مطالب

تریلر تازه فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل)

بیاتومگ – شبکه سی دبلیو تریلر دیگری برای فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل) منتشر کرده که در آن، به رابطه‌های میان کاراکترها و تهدیدات جدید و قدیمی اشاره می‌کند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت مشاهده یا دانلود نمایید. سریال ریوردیل در اوایل سال ۲۰۱۷ به عنوان سریالی میان‎فصلی پخش شد و به سرعت نیز توانست نقدهای مثبتی کسب کند و طرفداران پروپا قرصی پیدا نماید.

این سریال بازآفرینی کاراکترهایی از آرچی کامیکز می‎باشد و بر روی کاراکترهایی همچون آرچی اندروز، بتی کوپر و جاگهد جونز و ورونیکا لاژ تمرکز دارد. در پایان فصل اول، این نوجوانان موفق شدند تا مرگ مرموز پسری محلی به نام جیسون بلاسم را حل کنند. فصل دوم سریال بسیار پیچیده‎تر شد.

در فصل دوم، آرچی و دوستانش با یک قاتل سریالی که با نام بلک هود شناخته می‎شود، روبه‎رو شدند. گرچه به نظر می‎رسید که در پایان فصل دوم همه چیز بر طبق معمول بازگشته است اما در لحظات پایانی، آرچی به اتهام قتل کسیدی بولاک دستگیر شد. پخش فصل سوم سریال ریوردیل قرار است از روز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ (۱۰ اکتبر ۲۰۱۸) شروع شود. این تریلر جدید منتشر شده برای سریال ریوردیل توسط شبکه سی دبلیو، Middle of the Night (میانه شب) نام دارد.

تریلر فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر تازه فصل ۳ سریال Riverdale (ریوردیل) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا