تمامی مطالب

تاریخ اکران فیلم A Quiet Place 2 (مکانی ساکت ۲) مشخص شد

بیاتومگ – کمپانی پارامونت پیکچرز به طور رسمی اعلام کرده که فیلم A Quiet Place 2 (مکانی ساکت ۲) در تاریخ جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) به اکران درخواهد آمد. فیلم مکانی ساکت که در اوایل سال جاری میلادی به اکران درآمده بود، به یکی از موفقترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شد و علاوه بر تحسین و ستایش، به فروش ۳۲۲.۵ میلیون دلاری در گیشه دست یافت.

فیلم مکانی بی‌صدا با بازی جان کرازینسکی و همسرش، امیلی بلانت می‎باشد. کارگردانی این اثر را خود کرازینسکی برعهده داشته و در کنار برایان وودز و اسکات بک نیز فیلمنامه فیلم را قلم زده است.در فیلم مکانی بی صدا، چیزی وحشتناک از بند رها شده و بلانت، کرازینسکی و سه فرزندشان را مجبور کرده تا در انزوا زندگی کنند. هیولا یا هیولاهای فیلم حتی می‎توانند جزئی‎ترین صداها را حس کنند. به همین دلیل، خانواده باید احتیاط‎هایی اتخاذ کنند تا حرکات و جنبش‎های خود را مخفی نگه دارند. اما به رغم تلاش‎های فراوانشان، آنها همچنان نمی‎توانند از خود در برابر این هیولا یا هیولاها محافظت کنند.

فیلم A Quiet Place (مکانی ساکت)

به جز اعلام تاریخ اکران فیلم مکانی ساکت ۲ در سال ۲۰۲۰، کمپانی پارامونت پیکچرز هیچ جزییات بیشتری در مورد داستان یا طرح این فیلم ارائه نداده است. اما تنها موردی که در مورد این فیلم دنباله تایید شده این است که جان کرازینسکی قطعا در ساخت آن دخیل خواهد بود. با توجه به اتفاقات فیلم اول، بعید به نظر می‌رسد که او را در جلوی دوربین دید و او تمرکز خود را بر روی کارگردانی یا حتی نویسندگی خواهد گذاشت.

گرچه جزییات در مورد داستان فیلم مکانی ساکت ۲ اندک است اما کرازینسکی قبلا اظهار داشته که این فیلم بر روی دیگر بازمانده‌های این دنیای آخرالزمانی تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این، پایان فیلم به گونه‌ای به اتمام رسید که می‌توان شاهد مبارزه کاراکترهای باقی مانده فیلم اول با این هیولاها در فیلم دوم بود.

نوشته تاریخ اکران فیلم A Quiet Place 2 (مکانی ساکت ۲) مشخص شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا