تمامی مطالب

اولین تریلر و پوستر فیلم The Front Runner (پیشتاز)

بیاتومگ – در اولین تریلر منتشر شده برای فیلم The Front Runner (پیشتاز)، هیو جکمن نقش گری هارت، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۹۸۸ آمریکا را بازی می‌کند که زمانی که درگیر رسوایی جنسی شد، کمپین انتخاباتی‌اش از هم پاشید. این رسوایی به یکی از بزرگترین داستان‌های قرن تبدیل شد. در زیر می‌توانید علاوه بر دانلود تریلر با دو کیفیت متفاوت، پوستر فیلم را نیز مشاهده کنید.

فیلم پیشتاز براساس رمانی به نام All the Truth is Out: The Week Politics Went Tabloid نوشته مت بای است و به زندگی واقعی گری هارت از روزی که به عنوان سناتور کلورادو انتخاب شد تا تلاشش برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ میلادی می‌پردازد. زمانی که خبر رابطه وی با مدلی به نام دونا رایس در مطبوعات پخش شد، او پیشتاز انتخابات بود. این خبرها سبب شد تا او به سر تیتر روزنامه‌ها تبدیل شود. در نهایت، هارت مجبور شد تا از نامزدی برای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند و به مایکل دوکاکیس اجازه دهد تا نامزد این حزب باشد. هر چند، در نهایت، دوکاکیس نیز توسط نامزد جمهوری خواه جورج اچ دبلیو بوش شکست خورد.

کارگردانی این فیلم بیوگرافی و سیاسی پیشتاز در دستان جیسون رایتمن می‌باشد و فیلمنامه فیلم را نیز رایتمن، جی کارسون و مت بای قلم زدند. دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل جی کی سایمونز در نقش مدیر کارزار انتخاباتی هارت به نام بیل دیکسون، ورا فارمیگا در نقش همسر هارت به نام لی، مالی افرایم در نقش برنامه‌ریز کارزار انتخاباتی هارت به نام ایرنه کلی، سارا پاکستون در نقش مدل و بازیگر دانا رایس، مامودو اتی در نقش گزارشگر واشنگتن پست و استیو زیزیس در نقش گزارشگر میامی هرالد می‌باشد. فیلم پیشتاز قرار است در تاریخ چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ (۲۱ نوامبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید.

تریلر فیلم The Front Runner (پیشتاز)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم The Front Runner (پیشتاز)

فیلم The Front Runner (پیشتاز)

نوشته اولین تریلر و پوستر فیلم The Front Runner (پیشتاز) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا