تمامی مطالب

دیمن هریمن نقش چارلز منسون را در فصل ۲ سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) بازی خواهد کرد

بیاتومگ – گزارش شده که دیوید فینچر دیمن هریمن را برای ایفای نقش چارلز منسون در فصل ۲ سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) انتخاب کرده است. این در حالی است که اخیرا اعلام شده بود که این بازیگر برای ایفای نقش چارلز منسون به فیلم Once Upon a Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو پیوسته است.

فصل اول سریال شکارچی ذهن، منتقدان و بیننده‌ها را به ستایش خود واداشت و از همین رو، کمپانی نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید کرده که قرار است در سال ۲۰۱۹ بر روی این سرویس آنلاین عرضه گردد. به دنبال انتشار خبر انتخاب دیمن هریمن برای بازی نقش چالز منسون در فیلم روزی روزگاری در هالیوود، گزارش شده که او قبلا نقش منسون را در فصل دوم سریال شکارچی ذهن بازی کرده و هیچ کس از آن خبر نداشته است.

فیلم Once Upon A Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)

بنابر این گزارش‌ها، دیمن هریمن در ماه جولای سال جاری میلادی، صحنه‌های خود در نقش چارلز منسون برای فصل دوم سریال شکارچی ذهن را فیلمبرداری کرده است. از آنجا که مشخص نیست چه زمانی فصل دوم سریال شکارچی ذهن قرار است بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود، این احتمال می‌رود که نقش‌آفرینی دیمن هریمن در نقش چارلز منسون ابتدا در فیلم روزی روزگاری در هالیوود دیده شود.

این سریال که الهام گرفته شده از تجربه‌های واقعی مامور اف‌بی‌آی جان ای داگلاس است، فصل اول آن با حضور قاتل‌های واقعی اد کمپر و ریچارد اسپک بوده است. قبلا به حضور قاتل سریالی دیگری به نام دنیس ریدر در فصل دوم سریال اشاره شده بود. علاوه بر او و همچنین چارلز منسون، انتظار دیدن قاتل‌های دیگری همچون دیوید برکوویتز و وین ویلیامز نیز می‌رود.

نوشته دیمن هریمن نقش چارلز منسون را در فصل ۲ سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) بازی خواهد کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا