تمامی مطالب

تریلر و پوستر سریال Sorry For Your Loss (برای فقدانت متاسفم)

بیاتومگ – سرویس فیسبوک واچ تریلری برای سریال Sorry For Your Loss (برای فقدانت متاسفم) منتشر کرده است. چندی پیش نیز خبر داده شده بود که چهار قسمت ابتدایی این سریال تازه و بدیع قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش دربیاید. پخش سریال برای فقدانت متاسفم قرار است از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

این تریلر منتشر شده برای سریال برای فقدانت متاسفم، بر روی مقاله‌نویسی به نام لی با بازی الیزابت اولسن تمرکز می‌کند که زندگی‌اش زمانی که شوهرش به نام مت با بازی مامودو اتی به طور ناگهانی کشته می‌شود، کاملا دگرگون می‌گردد. این سریال، مسیر او در طی فرآیند غم و غصه را دنبال می‌کند و در طی این مسیر نیز خواهرش به نام جولز با بازی کلی مری ترن که در حال بهبود از اعتیاد به مواد مخدر است، مادرش به نام امی با بازی جنت مک‌تیر و برادر شوهرش به نام دنی با بازی جوآن ادپو به او کمک می‌کنند.

زمانی که لی شروع به جمع‌آوری وسائل خانه مشترکش با شوهرش می‌کند، متوجه می‌شود که شوهرش رازهای بسیار زیادی را از او پنهان کرده است. در زیر علاوه بر دانلود و مشاهده تریلر، می‌توانید پوستر منتشر شده برای این سریال را نیز مشاهده کنید.

تریلر سریال Sorry For Your Loss (برای فقدانت متاسفم)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر سریال Sorry For Your Loss (برای فقدانت متاسفم)

سریال Sorry For Your Loss (برای فقدانت متاسفم)

نوشته تریلر و پوستر سریال Sorry For Your Loss (برای فقدانت متاسفم) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا